kisskissbangbang Skrevet 9. januar 2010 #41 Skrevet 9. januar 2010 JAAAATAAAAAAKK!!! til den største av de. Nam!! Og større kan de gjerne også være.
vidvandre Skrevet 10. januar 2010 #43 Skrevet 10. januar 2010 Her er resten av fight-scenene jeg fant, ikke direkte relatert til tema kanskje, men det er i all fall 'kropp' i bevegelse: Fight Club - Hell Yeah Play loud Pitt er kul men Norton er scary i denne filmen, nasty fyr Ong Bak the fight club scene http://www.youtube.com/watch?v=Iq030EX3iTo Kung fu & dirty tricks Shaolin street fight skills Chamaco Rough Cut Boxing Footage Her synger Norton og Pitt sangen Penis og ødelegger hele stemninga
toth Skrevet 10. januar 2010 #44 Skrevet 10. januar 2010 Brad pitt i snatch må vel ha drømmekroppen, definerte magemuskler, ikke for stor og i god form generelt. selv om mange vektløftermiljøer ser på ham som "liten".
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #45 Skrevet 10. januar 2010 Brad pitt i snatch må vel ha drømmekroppen, definerte magemuskler, ikke for stor og i god form generelt. selv om mange vektløftermiljøer ser på ham som "liten". Har ikke du fått med deg at majoriteten av de Norske kvinner ikke er så hypp på definerte magemuskler?
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #46 Skrevet 10. januar 2010 JAAAATAAAAAAKK!!! til den største av de. Nam!! Og større kan de gjerne også være. hmm... du er vel ikke singel?
Sissan Skrevet 10. januar 2010 #47 Skrevet 10. januar 2010 Etter nøye etterforskning, kan jeg ikke se noe fysisk å utsette på noen av de gutta jeg. Hmmmm *ser etter enda en gang*
Sissan Skrevet 10. januar 2010 #48 Skrevet 10. januar 2010 Har ikke du fått med deg at majoriteten av de Norske kvinner ikke er så hypp på definerte magemuskler? Det tror jeg ikke noe på. Definerte magemuskler er flott. Det er bare det at jeg ikke er hypp på å leve med en fyr som gjør det som skal til for å få det - dvs. trener utrolig mye og ikke kan spise noe som lager underhusfett. Men hypp - joa.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 10. januar 2010 #49 Skrevet 10. januar 2010 Vekt har lite å si. Det er fettprosent og kilo med muskler og hvordan han er bygget som teller (hvis vi da skal være så overfladiske). Jeg liker brede skuldre og kraftig brystkasse, litt kraftige armer, store hender. Synes ikke sixpack er spesielt pent. Men liker best noenlunde flat mage. En mann på 180 kan godt veie 95 kg så lenge han ikke har noe særlig mage.
Bloodless Skrevet 10. januar 2010 #50 Skrevet 10. januar 2010 Jeg liker brede skuldre og kraftig brystkasse, litt kraftige armer, store hender. Ja, takk!
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2010 #51 Skrevet 10. januar 2010 *notere at en grenser til å være fysisk frastøtende (også)*
Gjest Gjest_Soppen_* Skrevet 10. januar 2010 #52 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er 187 og veier per dags dato 110kg,og en nokså myk mage ja.Formen er ok, trener max 2 ganger i uka. Er jeg feit??
Gjest MikeWaters Skrevet 11. januar 2010 #53 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har 2,41 cm for hver kg Perfekt ifølge min sambo, men det er nå kun hennes mening og preferanse!
Sissan Skrevet 11. januar 2010 #54 Skrevet 11. januar 2010 ... ooooog plutselig følte mennene her inne det jentene føler hver gang diskusjonen går om deres kropper. Velkommen kjære KG-gutter. Forøvrig er ikke det motsatt av Sexy = frastøtende. Selv om jeg syns kraftige "tette" menn er sexy, syns jeg ikke tynne menn er frastøtende. Og jeg tror vi snakker alvorlig sykelig overvekt før jeg syns det er frastøtende den veien. Sikker på at dere er sexy alle tre, når dere går inn for det *trøste-trøste*
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 #55 Skrevet 11. januar 2010 Etter nøye etterforskning, kan jeg ikke se noe fysisk å utsette på noen av de gutta jeg. Hmmmm *ser etter enda en gang* Nei, de er greie nok, sikkert
Heritære Skrevet 11. januar 2010 #56 Skrevet 11. januar 2010 Tynne menn minner meg om jenter, og for en eller annen grunn homser. Jeg elsker robuste karer, med lav/normal fettprosent og brysthår. James Belushi er drømmemannen hadde jeg vært på hans alder. Liker også James Belushi, men jeg synes han har litt for mye hår på brystet , bortsett fra det så er han herlig ^^. Jeg har alltid vært sammen med slanke menn som har variert fra 176-192 i høyde, kan ha noe med at jeg selv er litt frodig og tenker at to kraftige mennesker i senga kan bli vel kjedelig . Men, har liksom ingen direkte preferanser for hva vekten bør være, men liker at mannen har en kropp jeg føler jeg kan krype inntil og føle meg "trygg". Nåværende sambo er vel den som er den flotteste jeg har vært sammen med. Han er 186, veier 78-80 kg, naturlig muskuløs uten å trene direkte, er nedarvet i genene da hans oldefar var bodybuilder *hehe*. Neida, men han har en flott kropp, selv om han godt kan få på seg noen kilo det tror jeg han hadde kledd.
Mons Skrevet 11. januar 2010 #57 Skrevet 11. januar 2010 Nei, de er greie nok, sikkert Brad Pitt er en pingle som har pumpet opp noen latterlige muskler. Han andre ser råsterk ut, men først med noen kilo til ville jeg kalt han en bamse. For min del, og det gjelder menn og kvinner, ser jeg mer på bevegelsene når det gjelder å vurdere om et menneske er feit eller ikke. Jeg foretrekker en sixpack i kjøleskapet fremfor en på magen. Den dagen jeg ikke klarer å sprinte opp trappene, er jeg villig til å gjøre noe med komforten - både her og der.
Sissan Skrevet 11. januar 2010 #58 Skrevet 11. januar 2010 Jeg foretrekker en sixpack i kjøleskapet fremfor en på magen.
Aftensol Skrevet 11. januar 2010 #59 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er 187 og veier per dags dato 110kg,og en nokså myk mage ja.Formen er ok, trener max 2 ganger i uka. Er jeg feit?? Når jeg ser for meg deg vil jeg si nei.. Samboer er litt høyere og litt tyngre, og jeg synes ikke ha er feit.. Så da er ikke du det heller i hodet mitt
kisskissbangbang Skrevet 12. januar 2010 #60 Skrevet 12. januar 2010 Jeg kjenner en mann som har nøyaktig samme høye og vekt. Han er LEKKER! Kraftige armer og skuldre, deilig, bred rygg, store, muskuløse lår og legger, og en liten kosemage foran. En av de aller deiligste mannfolkene jeg noen gang har møtt. Så nei, i mitt hode er en med din høyde og vekt ikke feit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå