Gjest kaka Skrevet 6. januar 2010 #21 Skrevet 6. januar 2010 Likte bildene, syns bare Matt Damon så litt usunn ut. Selv liker jeg naturlig smale gutter, dvs verken skrapa magre eller kraftig muskuløse. Men det viktigste er at han ser sunn ut,og ihverfall ikke boler, så kommer resten av seg selv.
Brent Orange Skrevet 6. januar 2010 #22 Skrevet 6. januar 2010 Hva sier dere? Jeg håper ikke dere kommer med masse unnskyldninger om at menn er naturlig større, eller har ei større beinmasse enn kvinner. Men har lettere for å gå ned i vekt enn kvinner uansett. Det er meningen at menn skal være vitale og veltrente jegere. Så, hva sier dere? Kom med innspill, både gutter og jenter, hetero, bi eller homo/lesbisk. Hvordan er den ideelle mannen? Personlig synes jeg at en mann på 1.85 ikke burde veie mer enn ca. 78 kg. Hallo ... mennesker er forskjellige. Preferanser på hva som er 'attraktivt' er høyst individuelle. Og takk for det! Jeg har mine, du har dine, og naben har sine. Og ikke noe fasit.
Supramundane Skrevet 6. januar 2010 #23 Skrevet 6. januar 2010 Jeg må si jeg foretrekker noen kg for mye, enn noen kg for lite. Syltynne gutter/menn er usexy, da tar jeg heller en bamse. 1
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 6. januar 2010 #24 Skrevet 6. januar 2010 Merkelig undersøkelse... Jeg er 1.81 og veier 74Kg og er tynn, kunne sikkert lagt på meg 6-10Kg til uten at det på neon måte hadde sett ut som om jeg var feit eller overvektg.
Gjest loveli Skrevet 6. januar 2010 #25 Skrevet 6. januar 2010 Jeg LIKER kosemager på menn. Jeg LIKER at de er kraftige, robuste, breiskuldra og deilige. Jeg LIKER de "overvektige". En mann på 185 burde virkelig ikke veie mindre enn 90kg, synes jeg. Endel fett på en mann (plassert gjevnt utover, ikke bare på magen!) er bare et pluss! Javisst kan slanke menn se bra ut, men de er ikke sexy på samme måte som de litt større. Og de er definitvit ikke like deilige å ligge inntil. Også må jeg vel få med SYNES JEG!!, siden jeg nok ellers ville fått en hel del "Jasså, så DU har fasiten på hva ALLE damer liker, liksom?"-svar hvis ikke. Enig! :D
Gjest jap Skrevet 7. januar 2010 #26 Skrevet 7. januar 2010 Enig! :D Hehe. Mange interessante svar her. Det virker som at menn har "lov" til å variere mye i vekt - og fremdeles blir de sett på som sexy. Mange forsvarstaler for større gutter her... Synd at menn er mer nådeløse overfor kvinner. Tror ikke det hadde vært så mange "forsvarstaler" for større jenter (fra gutter sin side) hvis TS hadde vært en gutt med strenge krav til kvinner.
FantasDick Skrevet 7. januar 2010 #27 Skrevet 7. januar 2010 Jeg liker mannekroppene som jeg liker kvinnekroppene - ikke for tynne og ikke for tykke. Det er mange andre faktorer som spiller inn enn vekt, så jeg er ikke helt sikker på hvilken vekt/høyde jeg foretrekker. Sunne og (forholdsvis) trente kropper er uansett lekkert! Samboeren min er 187 cm, og 100 kilo. Han er av den kraftige typen med brede skuldre o.l, men finnes ikke overvektig. Han har en håndfull "ekstra" på magen - resten er som stål! Han trener mye styrke. En kompis av meg er også 187 cm, og 86 kilo. Han er av den smale typen, smale skuldre o.l. Absolutt ikke overvektig, men er kanskje litt "slapp" i kroppen. Han trener aldri.
Sissan Skrevet 7. januar 2010 #28 Skrevet 7. januar 2010 Jeg liker ikke fett som disser. Men jeg liker absolutt ikke skrapa menn - det er ikke sexy. Det beste uttrykket jeg kan finne for å beskrive en "optimal" mann, er at han skal være kompakt. TS sin definisjon ville på de fleste blitt for tynt for meg, tror jeg. Men det er utrolig hvor individuelt vekt/høyde er, for menn som for kvinner.
Aftensol Skrevet 7. januar 2010 #29 Skrevet 7. januar 2010 Jeg LIKER kosemager på menn. Jeg LIKER at de er kraftige, robuste, breiskuldra og deilige. Jeg LIKER de "overvektige". En mann på 185 burde virkelig ikke veie mindre enn 90kg, synes jeg. Endel fett på en mann (plassert gjevnt utover, ikke bare på magen!) er bare et pluss! Javisst kan slanke menn se bra ut, men de er ikke sexy på samme måte som de litt større. Og de er definitvit ikke like deilige å ligge inntil. Også må jeg vel få med SYNES JEG!!, siden jeg nok ellers ville fått en hel del "Jasså, så DU har fasiten på hva ALLE damer liker, liksom?"-svar hvis ikke. Jeg er helt enig med deg! Samboer er ca 1.90 og veier litt over 100kg, og er rådeilig! Jeg liker rett og slett ikke tynne gutter, jeg vil ha en stor man som kan beskytte meg! Her er fire adresser til bilder av mannskropper jeg liker, men som har varierende størrelse http://shoppingblog.dallasnews.com/modeldallas1.jpg NEI takk! *grøss* http://cdn.okcimg.com/php/load_okc_image.p...262510111300645 Nikks!! http://www.bearotic.com/img/2008/06/matt-d...gets-chubby.jpg Liiiite granne brunere, mørkere hår på kropp og hode, og for all del: DROPP BARTEN!! Så: ja takk! (den mannen der passer virkelig ikke bart... Og ja, jeg vet det var for en rolle.. Har sett filmen ) http://www.bearotic.com/img/2008/06/liev-s...ber-showers.jpg * sikle sikle sikle* Men hadde ikke sagt nei hvis han hadde hatt noen fler kg heller...
babord Skrevet 7. januar 2010 #30 Skrevet 7. januar 2010 Jeg LIKER kosemager på menn. Jeg LIKER at de er kraftige, robuste, breiskuldra og deilige. Jeg LIKER de "overvektige". En mann på 185 burde virkelig ikke veie mindre enn 90kg, synes jeg. Endel fett på en mann (plassert gjevnt utover, ikke bare på magen!) er bare et pluss! Javisst kan slanke menn se bra ut, men de er ikke sexy på samme måte som de litt større. Og de er definitvit ikke like deilige å ligge inntil. Også må jeg vel få med SYNES JEG!!, siden jeg nok ellers ville fått en hel del "Jasså, så DU har fasiten på hva ALLE damer liker, liksom?"-svar hvis ikke. Enig! Min samboer er 1.89 og litt over 100 kg..hvis han hadde gått ned til 80 hadde jeg vært glad for hans del, fordi det er bra for helsen, men jeg hadde nok vært litt trist for min egen del... Det skal sies at han er muskuløs med kraftig beinbygning, jeg hadde nok ikke vært like fornøyd hvis han var helt slapp.
Suzy Skrevet 7. januar 2010 #31 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har alltid hatt en greie for tynne menn.. aner ikke hvorfor. Jeg liker naturlige muskler - altså at han er bygd som en mann med litt bredere skuldre og smale hofter og helst null fettlag. Mmmm... supersexy
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #32 Skrevet 8. januar 2010 Tynne menn minner meg om jenter, og for en eller annen grunn homser. Jeg elsker robuste karer, med lav/normal fettprosent og brysthår. James Belushi er drømmemannen hadde jeg vært på hans alder.
Frua Skrevet 8. januar 2010 #33 Skrevet 8. januar 2010 Hvis jeg kunne velge fritt på øverste hylle ville jeg valgt en stor mann. Ikke en med hengepupper og uten hals men en stor kompakt bamse :rødme:
Brent Orange Skrevet 9. januar 2010 #34 Skrevet 9. januar 2010 Hehe. Mange interessante svar her. Det virker som at menn har "lov" til å variere mye i vekt - og fremdeles blir de sett på som sexy. Mange forsvarstaler for større gutter her... Synd at menn er mer nådeløse overfor kvinner. Tror ikke det hadde vært så mange "forsvarstaler" for større jenter (fra gutter sin side) hvis TS hadde vært en gutt med strenge krav til kvinner. tja ... hva vet du om det, egentlig? Betyr det da at gutta her inne kun er interessert i tynne jenter? Og er de i så fall representative for alle gutter/menn? Næh, det tror jeg ikke. Er det slik at kvinner som foretrekker tynne menn, er selv tynne? KAN det være variasjon, tror du? Det tror jeg.
Brent Orange Skrevet 9. januar 2010 #35 Skrevet 9. januar 2010 Hvis jeg kunne velge fritt på øverste hylle ville jeg valgt en stor mann. Ikke en med hengepupper og uten hals men en stor kompakt bamse :rødme: Bamseklem ... ah ...
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #36 Skrevet 9. januar 2010 Jeg LIKER kosemager på menn. Jeg LIKER at de er kraftige, robuste, breiskuldra og deilige. Jeg LIKER de "overvektige". En mann på 185 burde virkelig ikke veie mindre enn 90kg, synes jeg. Endel fett på en mann (plassert gjevnt utover, ikke bare på magen!) er bare et pluss! Javisst kan slanke menn se bra ut, men de er ikke sexy på samme måte som de litt større. Og de er definitvit ikke like deilige å ligge inntil. Også må jeg vel få med SYNES JEG!!, siden jeg nok ellers ville fått en hel del "Jasså, så DU har fasiten på hva ALLE damer liker, liksom?"-svar hvis ikke. Vel, virker som om du har fasiten for ganske mange her inne hvertfall, og jeg er enig med deg jeg også ja :
Gjest bi-jente Skrevet 9. januar 2010 #37 Skrevet 9. januar 2010 Tynne menn minner meg om jenter, og for en eller annen grunn homser. Jeg elsker robuste karer, med lav/normal fettprosent og brysthår. James Belushi er drømmemannen hadde jeg vært på hans alder. Jeg visste ikke at de fleste jenter var så veldig tynne? Forresten, Belushi var vel relativt lubben og ute av form. Vel, personlig liker jeg slanke/veltrente menn. Jeg er visst en av de få her på KG som liker mer estetisk vakre menn Hehe Har alltid fått høre at jeg er ganske så kresen. For øvrig så tror jeg kanskje svarene her på denne tråden hadde vært litt annerledes hvis det er homsene som hadde blitt spurt. All vet jo at homser er mer opptatt av utseende enn de fleste heterojenter.
Gjest Gjest_barbie_* Skrevet 9. januar 2010 #38 Skrevet 9. januar 2010 Hmmmm...liker egentlig litt kraftige mannfolk eg! Har for tiden syykt crush på Michael chiklis fra the shield(eller er vel rettere sagt karakteren hans i the shield.. "Vic Mackey".skikkelig bad boy cop.han kunne lett fått tatt meg ja...!! :gjeiper: :rødme: ) har nettopp sett alle sesongene av serien. Liker også bruce willis i de tidlige die-hard filmene.. Her er link til et bilde: the shield Tenner vel egentlig lett på litt eldre,kraftige manne-manner eg..hadde en fling med en eldre kar som ligner mye på han fra the shield,tankene går jo tilbake til han så ligger vel noe i det tenker eg.Og typen lurte på hvorfor eg plutselig ble så giret på å se den serien... typen min er dessverre laangt derifra kroppsmessig,han er høy og forholdsvis tynn og lite muskuløs.men er glad i personligheten hans så.. men er kjekt å drømme seg bort med litt bad-båis innimellom
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #40 Skrevet 9. januar 2010 Jeg visste ikke at de fleste jenter var så veldig tynne? Forresten, Belushi var vel relativt lubben og ute av form. Vel, personlig liker jeg slanke/veltrente menn. Jeg er visst en av de få her på KG som liker mer estetisk vakre menn Hehe Har alltid fått høre at jeg er ganske så kresen. For øvrig så tror jeg kanskje svarene her på denne tråden hadde vært litt annerledes hvis det er homsene som hadde blitt spurt. All vet jo at homser er mer opptatt av utseende enn de fleste heterojenter. Nei, men jenter ligner på gutter når de blir for tynne (med mindre de er veldig feminin av natur) og menn ligner på jenter når de er tynne (samme her, med mindre de er veldig mandig av natur). Belushi viser den mannligheten jeg vil ha (spesielt i rollen hans i "According to Jim"), ikke lett å finne en på 40+ som er i veldig god form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå