Gjest BMI-freak Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Hva sier dere? Jeg håper ikke dere kommer med masse unnskyldninger om at menn er naturlig større, eller har ei større beinmasse enn kvinner. Men har lettere for å gå ned i vekt enn kvinner uansett. Det er meningen at menn skal være vitale og veltrente jegere. Så, hva sier dere? Kom med innspill, både gutter og jenter, hetero, bi eller homo/lesbisk. Hvordan er den ideelle mannen? Personlig synes jeg at en mann på 1.85 ikke burde veie mer enn ca. 78 kg.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Nå høres jo 1.85 og 78 kg litt lite ut, hvis han ellers er litt muskuløs. Det er jo heller ikke naturlig for menn å være veltrente modeller, med svært tydelig six pack selv om jeg er enig i at menn har mindre kroppsfett generelt. Modellbildene du ser av "skrapede" menn er jo heller ikke naturlig på samme vis det ikke er det for kvinner.
vidvandre Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Hva sier dere? Jeg håper ikke dere kommer med masse unnskyldninger om at menn er naturlig større, eller har ei større beinmasse enn kvinner. Men har lettere for å gå ned i vekt enn kvinner uansett. Det er meningen at menn skal være vitale og veltrente jegere. Så, hva sier dere? Kom med innspill, både gutter og jenter, hetero, bi eller homo/lesbisk. Hvordan er den ideelle mannen? Personlig synes jeg at en mann på 1.85 ikke burde veie mer enn ca. 78 kg. Øy!
kisskissbangbang Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Jeg LIKER kosemager på menn. Jeg LIKER at de er kraftige, robuste, breiskuldra og deilige. Jeg LIKER de "overvektige". En mann på 185 burde virkelig ikke veie mindre enn 90kg, synes jeg. Endel fett på en mann (plassert gjevnt utover, ikke bare på magen!) er bare et pluss! Javisst kan slanke menn se bra ut, men de er ikke sexy på samme måte som de litt større. Og de er definitvit ikke like deilige å ligge inntil. Også må jeg vel få med SYNES JEG!!, siden jeg nok ellers ville fått en hel del "Jasså, så DU har fasiten på hva ALLE damer liker, liksom?"-svar hvis ikke. 3
toth Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 182 cm, god form og 74 kilo tror jeg hadde passet meg bra. Er ca 70 nå og ute av form for tiden
Gjest jente 21 Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Jeg LIKER kosemager på menn. Jeg LIKER at de er kraftige, robuste, breiskuldra og deilige. Jeg LIKER de "overvektige". En mann på 185 burde virkelig ikke veie mindre enn 90kg, synes jeg. Endel fett på en mann (plassert gjevnt utover, ikke bare på magen!) er bare et pluss! Javisst kan slanke menn se bra ut, men de er ikke sexy på samme måte som de litt større. Og de er definitvit ikke like deilige å ligge inntil. Også må jeg vel få med SYNES JEG!!, siden jeg nok ellers ville fått en hel del "Jasså, så DU har fasiten på hva ALLE damer liker, liksom?"-svar hvis ikke. Du tuller?! Jeg foretrekker slanke menn som er litt muskuløse. Men ikke for mye muskler, for all del. Slanke og relativt høye menn ser SÅ sexy ut i pendress/uniform. Ingen bamser for meg, takk.
kisskissbangbang Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Du tuller?! Ja, så sannelig. Der tok du meg i en god gammeldags tull, gitt ... 2
Pingting Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Du tuller?! SKRIIIIK! Tenk at noen FINNER på å ha en annen mening enn deg!? Alle burde jo vite at det er din smak som er best. Skjerpings, kisskissbangbang. ---- Jeg liker egentlig det meste når det gjelder menn har jeg funnet ut. Tynne, slanke, muskuløse, bamser... bring it on! 1
Bloodless Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Personlig synes jeg at en mann på 1.85 ikke burde veie mer enn ca. 78 kg. Eh.. Greit nok, din mening, men broren min er 180, veier 75 kilo og er TYNN. Bruker som regel str. small og kunne godt veid ti kilo mer og fremdeles sett slank ut. Personlig liker jeg så mye rart. Høye, litt kraftige menn er sexy. Med litt kraftige mener jeg ikke tjukke, men muskuløse med litt "padding". Gi meg en sexy fyr på 190 som veier 90+ kilo, så skal jeg ikke klage!
Gjest franz Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Eh.. Greit nok, din mening, men broren min er 180, veier 75 kilo og er TYNN. Bruker som regel str. small og kunne godt veid ti kilo mer og fremdeles sett slank ut. Personlig liker jeg så mye rart. Høye, litt kraftige menn er sexy. Med litt kraftige mener jeg ikke tjukke, men muskuløse med litt "padding". Gi meg en sexy fyr på 190 som veier 90+ kilo, så skal jeg ikke klage! hmm...jeg er 1.79 høy og veier 73 kg. Jeg ser helt normalbygd ut. Ganske så atletisk også faktisk. Bruker str.medium i alt av klær.Tror broren din må ha benbygning som en elefant....???
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Personlig synes jeg at en mann på 1.85 ikke burde veie mer enn ca. 78 kg. Awesome! Jeg er 184 og 80 kilo. Føler meg allikevel ganske tynn. Skal nok legge på meg.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #12 Skrevet 6. januar 2010 Enig med trådstarter. Slanke menn er virkelig mer appellerende. Synes ikke 78 kg fordelt på 1.85 hørtes dårlig ut i det hele tatt. Heller litt på den slanke siden enn litt for stor eller muskuløs.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #13 Skrevet 6. januar 2010 Awesome! Jeg er 184 og 80 kilo. Føler meg allikevel ganske tynn. Skal nok legge på meg. Du ønsker å bli mindre attraktiv med vilje?
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #14 Skrevet 6. januar 2010 Jeg LIKER kosemager på menn. Jeg LIKER at de er kraftige, robuste, breiskuldra og deilige. Jeg LIKER de "overvektige". En mann på 185 burde virkelig ikke veie mindre enn 90kg, synes jeg. Endel fett på en mann (plassert gjevnt utover, ikke bare på magen!) er bare et pluss! Javisst kan slanke menn se bra ut, men de er ikke sexy på samme måte som de litt større. Og de er definitvit ikke like deilige å ligge inntil. Også må jeg vel få med SYNES JEG!!, siden jeg nok ellers ville fått en hel del "Jasså, så DU har fasiten på hva ALLE damer liker, liksom?"-svar hvis ikke. I utganspunktet enig med deg, men kjæresten min er ganske tynn og veldig deilig å ligge inntil likevel. Nå er ikke jeg like skrapa da, mulig det er en fordel
Hamster Skrevet 6. januar 2010 #15 Skrevet 6. januar 2010 Jeg er 185 og veier faktisk 78 kg for tiden, men kommer nok til å miste noe nå som treningen tar seg opp for alvor før løpssesongen. Kan se litt av magemusklene fremdeles så jeg har ikke mage enda, men jeg er mest komfortabel med å veie litt mindre.
Pingting Skrevet 6. januar 2010 #16 Skrevet 6. januar 2010 Du ønsker å bli mindre attraktiv med vilje? Det er ikke sikkert han styrer livet sitt etter hva du synes, vet du 2
Gjest KateW Skrevet 6. januar 2010 #17 Skrevet 6. januar 2010 Ja, så sannelig. Der tok du meg i en god gammeldags tull, gitt ... MY hero-ette!
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #18 Skrevet 6. januar 2010 Hehe, kjæresten min er 190 cm og veier 105 kg! Men han har fin fysikk, og lange lemmer, kraftige lår og fine armer. Ikke en dvask bleik puddingkropp. Utrolig hva man kommer unna med bare man har litt høyde. Menn på 180 som har litt ekstra spekk på kroppen ser bare ut som kompakte dverger, men pluss på 10 cm så ser man utrolig mye bedre ut med litt på kroppen. Nå er jo kjæresten min ganske fast og, uten at han trener. Han aktiviserer seg gjennom jobben. Jeg ELSKER størrelsen hans! Men han er bare 25 år, tar det ikke som en selvfølge at han er like "hot" om 10 år. Da må han nesten begynne å trene for å holde det vedlike.
Gjest Spinell Skrevet 6. januar 2010 #19 Skrevet 6. januar 2010 Enig med trådstarter. Slanke menn er virkelig mer appellerende. Synes ikke 78 kg fordelt på 1.85 hørtes dårlig ut i det hele tatt. Heller litt på den slanke siden enn litt for stor eller muskuløs. Kunne ikke vært mer uenig. Tynne menn er i alle fall en turn off for meg. Heller litt ekstra enn litt for lite, men alt med måte både med tanke på muskler og fett.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #20 Skrevet 6. januar 2010 Hva sier dere? Jeg håper ikke dere kommer med masse unnskyldninger om at menn er naturlig større, eller har ei større beinmasse enn kvinner. Men har lettere for å gå ned i vekt enn kvinner uansett. Det er meningen at menn skal være vitale og veltrente jegere. Så, hva sier dere? Kom med innspill, både gutter og jenter, hetero, bi eller homo/lesbisk. Hvordan er den ideelle mannen? Personlig synes jeg at en mann på 1.85 ikke burde veie mer enn ca. 78 kg. Om meg: jente, 20 år, 65 kg, 165 cm høy Jeg synes at menn kan variere mye i vekt. Men jeg liker "gutter" og "bjørner", men ikke valrosser hvor alt henger og slenger. Synes at hvis man er stor eller sterk burde man ha litt hår. Jeg ville foretrukket en mann på 185 som veide mellom 65 og 105 kg, altså en normal eller overvektig BMI. Kommer mye ann på personen da, liker ikke slengeflesk eller muskelbundt. Men det er jo mye mer enn vekt ved en mann Utseende messig synes jeg at stil og fjes er viktigere Her er fire adresser til bilder av mannskropper jeg liker, men som har varierende størrelse http://shoppingblog.dallasnews.com/modeldallas1.jpg http://cdn.okcimg.com/php/load_okc_image.p...262510111300645 http://www.bearotic.com/img/2008/06/matt-d...gets-chubby.jpg http://www.bearotic.com/img/2008/06/liev-s...ber-showers.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå