Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Hvorfor har andre land så mye mer kule kriminelle, kriminelle organisasjoner og gjenger? Vi (Ikke Norge)har jo The Triad, The Tongs, Al-Qaeda, Tulliban eh, mener Talliban, vi har mafia og flere kjente familienavn i mafian sikkert. Også har vi jo Ted Bundy, Jack the Ripper, The Zodiac, Charles Manson, Michael Myers. Nei, vent, siste var jo ikke ekte. Men hva har Norge? Vi har jo ikke noe å skryte av. Eneste vi har er jo en gjeng tullinger som har lest litt for mye Donald. Rett og slett kjdelig. Vi har jo ingen av disse verdenskjente og skumle kriminelle, bare kun en gjeng kjedelige bondetullinger som ikke en gang klarer å utføre et bankran.
Witness93.. Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Når ble kriminelle kule? (!) Synes ikke det er så kult med mafia folk som kidnapper et gissel, å misshandler uskyldige mennesker pga en annen idiot skylder dem penger ellns. Da må jeg si at en "misslykket" bankraner er ti ganger "kulere"
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Vi har jo Vidkun Quisling da.... han har blitt ganske kjent, om ikke annet. Men jeg synes ikke han er det minste kul.
Gjest Huffsa Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 (endret) .. Endret 6. januar 2010 av Huffsa
Gjest Huffsa Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Nå ble jeg nysgjerrig nå. skreiv at vi hadde jo b-gjengen og a-gjengen, leste ikke alt i hovedinlegget, så jeg så ikke at TS skreiv at de hadde lest donald
Raven Emerald Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 (endret) Vi har mullah Krekar! Endret 6. januar 2010 av Raven Emerald
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Du har jo Espen Lie da, torpedo og tidligere leiesoldat som har deltatt i operasjoner hvor han har skutt mot, og sannsynligvis drept barnesoldater + masse andre "eventyr". Han er ikke kriminell, siden han har hatt loven på sin side, men han er nå ganske hard-core allikevel.
Gjest Apis Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Gjest Bårdsen. Går alle disse en høy gang
Shade Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Vi har jo altids hun her: Belle Gunness reiste fra Selbu i 1881 og bosatte seg i Chicago i USA. I 1900 drepte hun sin første ektemann. Åtte år senere ble Gunness verdenskjent for å ha drept to ektemenn, flere barn og et knippe med friere. Belle innkasserte penger frierne hadde med, og forsikringspenger etter hennes ektemenn og branner mens hun bodde i Chicago. http://no.wikipedia.org/wiki/Belle_Gunness Men jeg vet ikke hvor mye det er å være stolt over..
The Kitten Skrevet 6. januar 2010 #12 Skrevet 6. januar 2010 Hva defineres som en kul kriminell? Er det en man blir fascinert av?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. januar 2010 #13 Skrevet 6. januar 2010 Hva defineres som en kul kriminell? Er det en man blir fascinert av? Butch Cassidy and the Sundance Kid? Men at jeg finner dem sjarmerende og fascinerende kan naturligvis henge sammen med at de ble spilt av Paul Newman og Robert Redford i storfilmen fra 1969.
Gjest tjadda Skrevet 6. januar 2010 #14 Skrevet 6. januar 2010 Butch Cassidy and the Sundance Kid? Men at jeg finner dem sjarmerende og fascinerende kan naturligvis henge sammen med at de ble spilt av Paul Newman og Robert Redford i storfilmen fra 1969. De har vel blitt kule i ettertid nettopp pga. filmatiseringen. Tror ingen på den tiden de herjet syntes disse to var spesielt kule, bortsett fra likesinnede da. Forøvrig ser jeg ikke helt kulheten med gjengkriminalitet eller singelkriminaliet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå