Gjest Gjest tullerusk Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Dette blir vel litt lik den tråden om hun som ikke kom over den hun kunne få, men jeg må bare komme med et til. Jeg tror jeg blir gal. For ca ett og et halvt år siden hadde jeg en liten greie med en fyr jeg ble SÅÅÅÅ forelska i. Vi var aldri sammen men vi hadde sex og hang sammen en stund. Helt fra begynnelsen av sa han at han ikke var interessert i et forhold, men likevel dum som jeg var falt jeg for han likevel. Denne fyren klarte å såre meg såååå mye, og jeg fikk han aldri. Pluss at han bor på andre siden av jordkloden så det kommer aldri til å bli noe heller, pluss at han har dame. Tingen er at jeg i flere måneder alt har hatt en kjæreste jeg er veldig glad i, men likevel. Jeg kommer aldri over denne fyren. Jeg tenker på han heeeele tiden. Han er stuck oppi bakhuet mitt uansett hva jeg gjør, nesten hele dagen, selv når jeg forsøker å tenke på noe annet. Jeg blir GAAAL. Hva skal jeg gjøre. Jeg vil glemme han nåååå.
Gjest Bianca26 Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Dette blir vel litt lik den tråden om hun som ikke kom over den hun kunne få, men jeg må bare komme med et til. Jeg tror jeg blir gal. For ca ett og et halvt år siden hadde jeg en liten greie med en fyr jeg ble SÅÅÅÅ forelska i. Vi var aldri sammen men vi hadde sex og hang sammen en stund. Helt fra begynnelsen av sa han at han ikke var interessert i et forhold, men likevel dum som jeg var falt jeg for han likevel. Denne fyren klarte å såre meg såååå mye, og jeg fikk han aldri. Pluss at han bor på andre siden av jordkloden så det kommer aldri til å bli noe heller, pluss at han har dame. Tingen er at jeg i flere måneder alt har hatt en kjæreste jeg er veldig glad i, men likevel. Jeg kommer aldri over denne fyren. Jeg tenker på han heeeele tiden. Han er stuck oppi bakhuet mitt uansett hva jeg gjør, nesten hele dagen, selv når jeg forsøker å tenke på noe annet. Jeg blir GAAAL. Hva skal jeg gjøre. Jeg vil glemme han nåååå. Hmm den er kjip
kosejentaa Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Denne gutten hørtes ut som en skikkelig player.. men likevell.. han sa jo fra at han ikke ville ha noe fohold. Så du ble jo advart. Men jeg vet hvordan det er å tenke på noen andre mens du er i et forhold, og man får dårlig samvittighet av det, samtidlig som man ikke setter like stor pris på det man allerede har kanskje? Hver gang du savner han, tenk på hva du ikke likte ved han. Tenk hvor mye han såra deg. Og så kan du prøve å jobbe med det du har! Tiden leger alle sår! Lykke til
Gjest Gjest tullerusk Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Denne gutten hørtes ut som en skikkelig player.. men likevell.. han sa jo fra at han ikke ville ha noe fohold. Så du ble jo advart. Men jeg vet hvordan det er å tenke på noen andre mens du er i et forhold, og man får dårlig samvittighet av det, samtidlig som man ikke setter like stor pris på det man allerede har kanskje? Hver gang du savner han, tenk på hva du ikke likte ved han. Tenk hvor mye han såra deg. Og så kan du prøve å jobbe med det du har! Tiden leger alle sår! Lykke til Ja jeg vet det, men noe av det som sårer mest er at han ville det, bare ikke med meg. Og hver gang jeg tenker på han og dama og hvor lykkelige de sikkert er så kjenner jeg sånn sinne mot HENNE og så tenker jeg at jeg ønsker at han sårer henne like mye som han såret meg. Og at hun ikke fortjener å bli behandla bedre enn meg. Vet det høres sykt ut men sånne fjerne ting tenker jeg. Tror kanskje jeg skal tenke på alle hans negative sider. Var et godt råd det.
kosejentaa Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Skjønner godt at du tenker sånn, det er msnge gutter som har gjort og sakt akkurat det samme til maaange jenter. Men i stedet for å la han styre livet ditt, burde du ta kontrollen selv og heller fokusere på det positive du har! You go girl!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå