Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

To brødre.

Nr.1 har jeg kjent i fem år, han har alltid sendt meg meldinger om at jeg er pen osv, men jeg har ikke vært intressert i han. Men så for 2,5år siden ble jeg det, jeg ville gi han en sjanse, begynte å få følelser for han. Men det ble ikke noe ut av det, fordi jeg følte han ble for masete på meg. Så det ble ved to kyss, og noen ganger med filmkvelder. Et år senere forteller han meg at han var forelsket i meg på det tidspunktet.

Nr.2: Møtte han tilfeldig på byen i vår, visste ikke om han fra før en gang. Sendte noen meldinger, så gjorde han det slutt med dama (ikke pga meg), og vi fant tonen med en gang. Alt klaffet helt, og var egentlig for godt til å være sant. Drev på i et par månder, men han var ikke over eksen, så han sa han måtte tenke, og ville ikke mer med meg.

I jula fikk jeg vite at han og eksen er sammen igjen, med en gang han måtte "tenke", og jeg ble lei meg uten at jeg helt vet hvorfor.

Så er tingen den at jeg har mye kontakt med nr.1 igjen. Og han skriver så mye fint til meg, selv om nesten alt bare er tull. Men han skriver ting som at han skulle ønske det blir oss to en dag, og han savner meg, at "man må jo gjøre litt for ei jente man vil ha" og masse sånn. Jeg svarer ikke ordentlig på noe av det egentlig, men merker at jeg har fått et helt annet bilde på hvordan han er nå. Spesielt nå som jeg vet at han egentlig er veldig sjenert og usikker, og gir seg ut for å ikke være det.

Greia er den at jeg kan jo ikke drive å gå fra bror til bror! Skjønner ikke hva jeg driver med! Ikke det at jeg driver på med nr.1 nå, men jeg må innrømme at det er koselig å få slike meldinger, og at jeg gjør meg noen tanker om hvorfor jeg ikke ga han mer tid den gangen. For han virker så utrolig snill, og har virkelig vært etter meg i mange år!

Han har ikke vært sammen med nooen på 2,5år, mens jeg har bare blitt såret gang på gang av playere. Og et forhold på 10månder fikk jeg akkurat vite at han var utro mot meg. Så følelsene mine er jo helt på villspor om dagen, og kanskje derfor jeg synes det er koselig med slike meldinger. Jeg tror jeg bare er ganske forvirret jeg.

Noe sier meg at dette er helt feil av meg å være med på! Men på den andre siden så var det han som dumpet meg!

Er det feil av meg å ha kontakt med bror nr.1 nå? Når han skriver slikt til meg?

Han vet jo godt at jeg drev på med broren hans for ikke veldig lenge siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett slike situasjoner før..så lenge du og bror nr. 2 er helt over hverandre, så ser ikke jeg hvorfor du ikke skal slenge deg over bror nr. 1.

Skrevet

Jeg har datet søstre, to ganger. Den ene gangen var det tre stykker, jeg var sammen med alle etter tur over en treårs-periode.

Var ingen baktanker med det, bare ble slik.

Helt udramatisk i utgangspunktet vil jeg si ;)

Skrevet

Takk for svar! :)

Jeg er over bror nr.2, men har ikke skjønt at jeg er det før jeg ble så lei meg av å høre at eksen min var utro mot meg. Fikk satt ting i litt perspektiv, og tenkt over saker og ting.

Det er egentlig for tildlig å drive på med bror 1. nå, pga av at jeg i jula gråt over bror 2, til dem begge. Men det var egentlig pga måten han dumpet meg på, og fordi han sa til meg den gangen at han var usikker, men alikevel gikk til eksen sin med en gang, noe som da vil si at han var sikker. Hadde vært bedre å hørt det. Og når vi snakket sammen kom hun bort til han, der vi satt, og sa "kom, nå drar vi hjem", og det var vondt å høre. Skjønner ikke hva som gikk av meg, men alkoholen hadde nok mye å si! I tillegg til at jeg følte meg lurt.

Men jeg og bror 1. har mye kontakt, og jeg liker han bare bedre og bedre, kanskje litt for godt til og med. Han sier "du velger jo alltid alle andre enn meg", og det har han helt rett i.. men hvorfor? Kanskjer det faktisk er best å velge en som har vært intressert i meg i så mange år? Og en jeg i utgangspunktet er venn med?

ååå, skulle aldri blandet meg med bror nr.2!! Rakk heldigvis aldri å bli helt forelsket i han!

Jeg er så forvirret! For jeg føler det blir så dumt ovenfor nr 2 :/

hjeeelp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...