Gjest Gjest_laila_* Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Its the summer of love....and the heaven above us... The things you do, when you are yong... dette er ordene jeg har. Er en "glad sang", litt sommerslig, dame som synger.Noe sier meg at den er noen år gammel. Kan noen hjelpe?har googlet ordene, skt på spotify men null resultat. I tillegg nsker jeg navn+tittel på en sang som jeg forbinder med sex og singel liv. Den går noe som dette.. : Sometimes I feel like"..." You've got the love, you've got the love.... Noen som kan hjelpe?
Gjest Gjest_laila_* Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 den siste sangen har jeg funnet nå mangler bare den der summer of love sangen min:)
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Fant denne ved hjelp av google: http://www.tsrocks.com/p/princessa_texts/summer_of_love.html
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Tusen takk, det er den teksten,men jeg kjenner til en litt "nyere"versjon og den finner jeg ikke på spotify...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå