Kame Skrevet 26. april 2002 #1 Skrevet 26. april 2002 Saken er den: Jeg bor på et bittelite sted - med 1 brudesalong. Og nå når magen vokser og kravet til kjole har innskrenket mulighetene betraktelig, er jeg veldig fristet til å dra til Oslo for å se på kjoler... Det jeg lurer på er altså om brudesalongene i det hele tatt har kjoler inne for salg, eller om de MÅ bestilles fra forhandler? Isåfall har jeg jo ikke tid til å vente, for det tar jo fort noen måneder. Noen som vet, eller må jeg ta meg en ringerunde?
Havfruen Skrevet 26. april 2002 #2 Skrevet 26. april 2002 Hei! Tror nok at de fleste kjoler må bestilles, men vet også at de bla. på Christiane hadde noen kjoler som kunne "tas med hjem". Ser ut som om du er gravid -jeg hadde selv dette problemet. Bestilte en kjole i str 44 (er oppr. 40) for å være på den sikre siden. Skal sy den inn der det er mulig uka før bryllupet. Det er i alle fall ikke noe problem å finne kjole man kan ha "mage" i. Lykke til!
Kame Skrevet 27. april 2002 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2002 Takk for svar Havfruen! I dag tar jeg med meg forlovern (som også er søstra mi) på den ene bryllupsbutikken som er her, og skal prøve - vel iallefall se på kjoler. Gruer meg litt, jeg! Det er jo vanskelig å vite hvordan magen er om 2 måneder - da er jeg 4,5 måneder på vei - allerede nå har jeg en liten kul! Men, jeg tror neppe jeg er den første gravide bruden som kommer innom, så hun vet vel råd... (Ja, jeg lider av søvnløshet for tiden - hvorfor var det ingen som fortalte meg at man blir A-menneske av å være gravid!?!?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå