Bolus Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Hei! Jeg vet at de selger maggie sottero kjoler i norge, men i et meget begrenset utvalg i forhold til hva som tilbys på maggie sotteros hjemmeside. Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med å kjøpe kjole fra maggie sotteros hjemmeside(eller brudekjoler fra andre utenlandske hjemmesider)?? Hvordan fungerer dette? Er dette trygt nok?( er jo snakk om mye penger) Hvordan finner du riktig størrelse? Hilsen en som har falt for disse kjolene, men som ikke finner dem i norge...
Cæmis Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 De har kjolene i bergen, stavanger (?), oslo og drammen vet jeg....tror også de har en i trondheim som selger de? om du ikke bor så langt unna noen av disse (sikkert andre som kan gi deg eksakt navn på salongene...den i oslo heter Kristins brudesalong)...så kan du jo ta bussen eller toget en dag for å prøve? ellers vet jeg det er mange som velger å sende bilde av kjolen sin til kina og så syes de der, gjerne via Ebay. På Ebay har de også fake MS kjoler til billig penge som syes etter dine mål...med variert kvalitet, men sikkert noen her som har en selger å anbefale! På finn.no finner du sikkert også mange MS kjoler!
Sunshine Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Jeg var heldig og fikk kjøpt min maggiekjole av en nedlagt amerikansk brudebutikk på Ebay. Det er mange butikker i statene som har gått konkurs den siste tiden, så om du følger med kan du være heldig og gjøre et kupp I tillegg er det mange som selger sine brukte maggiekjoler i hele verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå