Gjest Tex Skrevet 29. august 2003 #1 Skrevet 29. august 2003 Dere som har sydd sløret selv, hvor har dere kjøpt stoffet hen??
cappocino Skrevet 29. august 2003 #2 Skrevet 29. august 2003 Har ikke kjøpt stoff enda , men vet det kan kjøpes på invandrerbutikker som selger stoffer. Det ligger mange rundt stortorvet.
Gjest Lea Skrevet 29. august 2003 #3 Skrevet 29. august 2003 Har du prøvd på Grønland? (Oslo selvsagt, ikke Grønland-Grønland)
minniepus Skrevet 29. august 2003 #5 Skrevet 29. august 2003 Gå på ski over Grønland for å finne stoff til slør...
Gjest Lea Skrevet 29. august 2003 #6 Skrevet 29. august 2003 Gå på ski over Grønland for å finne stoff til slør... Nesten litt verre enn å gå over bekken etter vann. Men jeg må nesten advare om dårlig skiføre i Smalgangen og på torget.
Gjest Ny skilt Skrevet 29. august 2003 #8 Skrevet 29. august 2003 Har ikke kjøpt stoff enda , men vet det kan kjøpes på invandrerbutikker som selger stoffer. Det ligger mange rundt stortorvet. Invandrerbutikker? Nemmen f##, er det burka hu skal tråkle sammen da. Ta med noe marinert kylling med det samme da vel
Gjest Lea Skrevet 29. august 2003 #9 Skrevet 29. august 2003 OK.. du kan i alle fall utsette dekk-skift da. Og 4WD er ikke nødvendig. regner med at du går i gå-gata..?
Gjest Tex Skrevet 29. august 2003 #10 Skrevet 29. august 2003 regner med at du går i gå-gata..? hrrmmmmfff........... :-? Jeg må vel det......
zeta5 Skrevet 29. august 2003 #11 Skrevet 29. august 2003 Hei ! Jeg var innom en av disse på Grønland før bryllupet...skulle ha chiffon til veske. Hadde masse utvalg på en som ligger på hjørnet ikke langt fra smalgangen...ehhh, hvis du har smalgangen i ryggen og går oppover mot Politihuset ligger den på et hjørne på høyre hånd. KJempe billig ! Jeg angret for at jeg kjøpte mitt slør i chiffon for 1800, når jeg kunne fått sydd det til 200..........:o( sløret var jo bare festet til en hårkam, ingen hokus pokus ! Lykke til
Scorpina Skrevet 29. august 2003 #12 Skrevet 29. august 2003 Mange av dere bor jo sørpå og har en kjempemulighet til å dra til Stoff og Stil i Drammen og virkelig meske dere i stoffer hvis dere skal få kjolen sydd (mens jeg må bestille via katalog....) eller stoff til slør *s* Kommer også til å selv bestille stoff til min kjole fra Stoff og Stil
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #13 Skrevet 4. september 2003 Dere som har sydd sløret selv' date=' hvor har dere kjøpt stoffet hen??[/quote'] Jeg kjopte stoffet til sloret mitt paa Gronland, ivory-farget m smaa "diamanter". Kr 45,- pr meter. :D
Gjest Tex Skrevet 5. september 2003 #14 Skrevet 5. september 2003 Jeg kjopte stoffet til sloret mitt paa Gronland, ivory-farget m smaa "diamanter". Kr 45,- pr meter. :D Høres akkurat ut som noe jeg kunne tenke meg... Tusen takk for svar alle sammen!!!
Gjest Tex Skrevet 14. september 2003 #15 Skrevet 14. september 2003 Hei ! Jeg var innom en av disse på Grønland før bryllupet...skulle ha chiffon til veske. Hadde masse utvalg på en som ligger på hjørnet ikke langt fra smalgangen...ehhh, hvis du har smalgangen i ryggen og går oppover mot Politihuset ligger den på et hjørne på høyre hånd. KJempe billig ! Jeg angret for at jeg kjøpte mitt slør i chiffon for 1800, når jeg kunne fått sydd det til 200..........:o( sløret var jo bare festet til en hårkam, ingen hokus pokus ! Det var her jeg var innom!! Tusen takk for tipset, jeg var igår og kjøpte stoff med diamanter til førtifem kroner meteren, så sløret mitt kommer på totalt 290 kroner, fire meter langt, inkl tråd, kam og sølvfarget pyntebånd. Samme sløret koster 2500 hos Christiane, så tusen takk for tipsene, alle sammen!!! *Tex er særs fornøyd*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå