Gå til innhold

Til dere som har bestilt på Lookfantastic

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer bare på en liten praktisk ting.

Hvilken leveringsadresse skriver dere, hjemme eller på jobben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På jobben. Da kommer det i resepsjonen og jeg slipper å vente til neste lørdag og ta turen til postkontoret.

Men jeg betaler så klart med mine private kredittkort og sender det til mitt navn c/o bedriftens adresse.

Jamila

Skrevet

Jeg har også brukt jobbens adresse - da får jeg det i posthylla mi der istedenfor å måtte gå på posten og hente pakke.

Skrevet

Blir pakkene lagt på postkontoret hvis man ikke er hjemme når de kommer på døra?

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har bare bestilt derfra en gang, og da brukte jeg hjemmeadressen. Men nå har jeg begynt å bruke jobbadressen i stedet, og har fått ting jeg har bestilt fra andre nettbutikker rett i posthylla mi.

Skrevet

Hjemme.

Jeg har fått pakkene rett i postkassen, så jeg har sluppet å ta turen til postkontoret :D

Skrevet

Hjemme.

Får pakkene i postkassa jeg :D

Suz

Skrevet

Hjemme.

Har aldri vært inne på tanken å bruke jobbadressen til private ting..

Jeg har fått pakke rett i postkassen og jeg har måttet hente det på postkontoret ettersom hvordan jeg har bodd. Rett i postkasse utenfor enebolig, måtte hente den på postkontoret når jeg hadde postkasse i blokk... Esken har vært av den størrelsen at den akkurat passer inn i en postkasse hvis du ikke får så mye annen post i tillegg...

Gjest Anonymous
Skrevet

hvilke produkt er dere snakker om her.?

hilsen uvitende

Skrevet

Hjemmeadressen.

Til uvitende: www.lookfantastic.com

Skrevet

jobben. jobber på senter med postkontor. ellers hadde jeg aldri fått henta pakkene mine. bruker jo c/o adr, så er jo ikke noe problem for noen.

Gjest sunshine-t
Skrevet

ble veeeldig nyskjerrig nå asså.. hva er det som er så bra med disse produtene? har aldri hørt om de en gang før jeg! :blunke:

Skrevet

Man får kjøpt det samme i Norge, men det er billigere å kjøpe produktene på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...