Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2003 #1 Skrevet 29. august 2003 Lurer bare på en liten praktisk ting. Hvilken leveringsadresse skriver dere, hjemme eller på jobben?
Gjest Jamila Skrevet 29. august 2003 #3 Skrevet 29. august 2003 På jobben. Da kommer det i resepsjonen og jeg slipper å vente til neste lørdag og ta turen til postkontoret. Men jeg betaler så klart med mine private kredittkort og sender det til mitt navn c/o bedriftens adresse. Jamila
punkyB Skrevet 29. august 2003 #4 Skrevet 29. august 2003 Jeg har også brukt jobbens adresse - da får jeg det i posthylla mi der istedenfor å måtte gå på posten og hente pakke.
snart mor til to? Skrevet 29. august 2003 #5 Skrevet 29. august 2003 Blir pakkene lagt på postkontoret hvis man ikke er hjemme når de kommer på døra?
Gjest Ethereal Skrevet 29. august 2003 #6 Skrevet 29. august 2003 Jeg har bare bestilt derfra en gang, og da brukte jeg hjemmeadressen. Men nå har jeg begynt å bruke jobbadressen i stedet, og har fått ting jeg har bestilt fra andre nettbutikker rett i posthylla mi.
Gjest Hungle Skrevet 29. august 2003 #7 Skrevet 29. august 2003 Hjemme. Jeg har fått pakkene rett i postkassen, så jeg har sluppet å ta turen til postkontoret :D
Lillebi Skrevet 29. august 2003 #9 Skrevet 29. august 2003 Hjemme. Har aldri vært inne på tanken å bruke jobbadressen til private ting.. Jeg har fått pakke rett i postkassen og jeg har måttet hente det på postkontoret ettersom hvordan jeg har bodd. Rett i postkasse utenfor enebolig, måtte hente den på postkontoret når jeg hadde postkasse i blokk... Esken har vært av den størrelsen at den akkurat passer inn i en postkasse hvis du ikke får så mye annen post i tillegg...
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2003 #10 Skrevet 30. august 2003 hvilke produkt er dere snakker om her.? hilsen uvitende
lillesol20 Skrevet 30. august 2003 #11 Skrevet 30. august 2003 Hjemmeadressen. Til uvitende: www.lookfantastic.com
Liza Skrevet 31. august 2003 #15 Skrevet 31. august 2003 jobben. jobber på senter med postkontor. ellers hadde jeg aldri fått henta pakkene mine. bruker jo c/o adr, så er jo ikke noe problem for noen.
Gjest sunshine-t Skrevet 31. august 2003 #16 Skrevet 31. august 2003 ble veeeldig nyskjerrig nå asså.. hva er det som er så bra med disse produtene? har aldri hørt om de en gang før jeg! :blunke:
Lillebi Skrevet 2. september 2003 #17 Skrevet 2. september 2003 Man får kjøpt det samme i Norge, men det er billigere å kjøpe produktene på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå