Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Noen som kan anbefale en god ansiktskrem for tørr hud?
bonafide Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Hvis du ikke har problemer med kviser osv så anbefaler jeg A-krem. Jeg bruker dette når jeg får tørre flekker her og der (kan ikke bruke det over hele ansiktet der jeg ikke er tørr nok, for den er ganske fet), men den er genial dersom du ikke har problemer med fet hud. Den kurerer ihvertfall tørrheten helt genialt for meg A-kremen får du forresten på apoteket. Den er skikkelig drøy, så man trenger ikke bruke så masse om gangen Når jeg har skikkelige tørre perioder så blander jeg også litt av den sammen med foundationen jeg bruker - da blir det ikke flakete og tørt :D
Gjest Ts Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Takk for tips. Skal sjekke den. Har ikke kviser og har normal hud til vanlig. Men huden blir tørr nå som det er mye fyring inne og kaldt ute.
bonafide Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Har ikke kviser og har normal hud til vanlig. Men huden blir tørr nå som det er mye fyring inne og kaldt ute. Samme som meg det - bare at jeg får "flekker" der jeg blir tørr Anbefaler å prøve den ut ihvertfall - jeg prøvde alt som var uten at det hjalp, men så kidnappet jeg en krukke med A-krem når jeg var hos mamma, og VIPS! Problemet mitt var løst
mari4ever Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 (endret) Delicate SOS nutrition day cream fra Matis hele serien er super:) helt fantastisk på min venninne som har eksem. umiddelbar beroligende, helende og gir masse, masse fukt:) eksemet er nesten borte etter hun begynte på denne serien Anbefaler også serumet i Delicate serien fra Matis. Dyre produkter, men absolutt verdt det Matis ansikts rens Matis absolute soothing serum Matis SOS nutrition dagkrem Declèor eye cream Endret 5. januar 2010 av mari4ever
Gjest Raptuza Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Såg iKK at dei anbefalte folk no i sprengkulda å bruka ei olje under dagkremen for ekstra fukt og beskyttelse. Mandelolje kan brukast og økologisk olivenolje. Sistnemnde er den feitaste olja. Evt emuolje eller anna ansiktsolje.
Skylines Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Decleor Ultra Cocooning Cream (noe sånt), den er ordentlig bra nå på vinteren. Ganske fet, du kjenner den på huden hele dagen. Ikke optimalt om du skal ha mye sminke oppå, men ideell ellers.
Gjest Ts Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Takk for tips! Samme som meg det - bare at jeg får "flekker" der jeg blir tørr Anbefaler å prøve den ut ihvertfall - jeg prøvde alt som var uten at det hjalp, men så kidnappet jeg en krukke med A-krem når jeg var hos mamma, og VIPS! Problemet mitt var løst Kjøpte A-krem i går. Smurte inn hele ansiktet med A-krem blandet med litt olje fra Nuxe. I dag er huden helt fin igjen. Bruker den på hendene også. Kjempebra krem! Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå