Atina Skrevet 29. august 2003 #1 Skrevet 29. august 2003 Hva gir minst bivirkninger? En av bivirkningene på p-pillen er jo nedsatt seksuallyst - et paradoks egentlig :-? Noen som bruker p-pille her og ikke har merket noe til denne bivirkningen?
Pusekatt Skrevet 29. august 2003 #2 Skrevet 29. august 2003 Jeg har ikke merket noe. Bruker Synfase. Men Synfase og Trionetta er visstnok to merker som inneholder et stoff som øker sexlysten.
Mrs. B Skrevet 29. august 2003 #3 Skrevet 29. august 2003 Jeg bruker p-ring og har ikke merket noen bivirkninger som helst. Har bare brukt den halvannen uke da, så det er kanskje litt kort tid. Men alt positivt så langt. Fordelene med p-ring fremfor p-pille: - Færre hormoner (=mindre sjanse for bivirkninger) - Trenger kun å tenke på prevensjon én gang i mnd istedenfor hver dag - Du trenger ikke være redd for at den ikke virker om man har kastet opp eller hatt diarée (fordi den ikke må gjennom fordøyelsessystemet slik piller må). - Like sikkert som p-piller (kanskje sikrere til og med siden det er mye mindre sjanse for å glemme å sette den inn en gang i mnd enn å ta en pille hver dag) P-ring er lett å sette inn og man kjenner den ikke. Man trenger ikke ta den ut når man har sex, men om man vil det kan den være ute i opptil 3 timer per døgn. P-ring koster 298,- per 3 mnd. Jeg anbefaler hvertfall å prøve det. Lykke til. Les mer her: > www.nuvaring.no > www.nuvaring.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå