Atina Skrevet 29. august 2003 #1 Del Skrevet 29. august 2003 Hva gir minst bivirkninger? En av bivirkningene på p-pillen er jo nedsatt seksuallyst - et paradoks egentlig :-? Noen som bruker p-pille her og ikke har merket noe til denne bivirkningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 29. august 2003 #2 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har ikke merket noe. Bruker Synfase. Men Synfase og Trionetta er visstnok to merker som inneholder et stoff som øker sexlysten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 29. august 2003 #3 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg bruker p-ring og har ikke merket noen bivirkninger som helst. Har bare brukt den halvannen uke da, så det er kanskje litt kort tid. Men alt positivt så langt. Fordelene med p-ring fremfor p-pille: - Færre hormoner (=mindre sjanse for bivirkninger) - Trenger kun å tenke på prevensjon én gang i mnd istedenfor hver dag - Du trenger ikke være redd for at den ikke virker om man har kastet opp eller hatt diarée (fordi den ikke må gjennom fordøyelsessystemet slik piller må). - Like sikkert som p-piller (kanskje sikrere til og med siden det er mye mindre sjanse for å glemme å sette den inn en gang i mnd enn å ta en pille hver dag) P-ring er lett å sette inn og man kjenner den ikke. Man trenger ikke ta den ut når man har sex, men om man vil det kan den være ute i opptil 3 timer per døgn. P-ring koster 298,- per 3 mnd. Jeg anbefaler hvertfall å prøve det. Lykke til. Les mer her: > www.nuvaring.no > www.nuvaring.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå