Gå til innhold

hvorfor hakker rikstv når det er svært god dekning her jeg bor?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, når jeg ser på www.rikstv.no på hvilken dekning jeg har, så har jeg svært god dekning. Bor ikke så langt fra senderen heller.

Jeg er DRITTLEI av å skjelle ut antennen hver eneste dag... Når den står der, får jeg inn de kanalene, når den står der får jeg noen andre, og når den står der enda noen andre. Men å plassere antennen for hver kanal på nøyaktig plass er jo ikke helt lett. Noen ganger får jeg inn noen kanaler, når antennen står der, men en annen gang får jeg de ikke inn om jeg plsasserer den der.

Vel, har ikke noe annet å si enn at jeg rett og slett HATER RIKSTV!!!

Har rikstv og inne antenne. Leier i leilighet, så det passer meg best med inneantenne. Så vil ikke ha noe utendørs.

Men jeg er ikke særlig begeistrert for å ha rikstv heller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv og få satt den et annet sted, eller prøv et nytt kanalsøk.

Det kan også hjelpe å vri litt på selve antennene, og ikke bare hele greia.

Endret av KinderMaxi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi rikstv er teit...har ringt og snakket med de, og de sa at vi sikkert bodde for nær en trafokiosk, og at det ble forstyrrelser pga det.

Spurte hva de kunne gjøre med det, det var ingenting, men vi må betale det samme...kjenner mange andre som har problemer med rikstv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv og få satt den et annet sted, eller prøv et nytt kanalsøk.

Det kan også hjelpe å vri litt på selve antennene, og ikke bare hele greia.

Ok, jeg har prøvd mange, mange, mange ganger, og nekter å prøve mer. At ikke antennen har blitt filleknust med hammer er et under. Men den har fått mange oppdiktete skjellsord.

Har prøvd å bare flytte litt på den og bare vri på den, men jeg nekter å prøve mer på det.

Treffer jeg på riktige plasser så kan jeg se på tv uten hakking i timesvis, men har ikke funnet en plass hvor alle kanaler kommer inn uten å hakke.

Skal ta dette opp med husverten å høre om han kan være med å prøve å få det ordentlig til.

Vet hvertfall at jeg ALDRI skal ha rikstv når jeg en dag flytter til mitt eget.

Godt å høre det er flere som synes rikstv er teit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi rikstv er teit...har ringt og snakket med de, og de sa at vi sikkert bodde for nær en trafokiosk, og at det ble forstyrrelser pga det.

Spurte hva de kunne gjøre med det, det var ingenting, men vi må betale det samme...kjenner mange andre som har problemer med rikstv!

Dette er et stort problem hjemme hos foreldrene mine og, og de bor i nærheten av en trafokiosk! Men ingen som har sagt til oss at det kan være et problem. Der hakker det også mesteparten av tiden, og har ikke inne antenne. Heldigvis er det fortsatt tilgang til det gammeldagse kabelnettet enda, så det går an å se på det istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...