Gå til innhold

til alle gutter... og jenter hvis dere vil...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

se ut ifra at en jente er slank med liten snerten rompe. er det mest sexy med tights og stram genser som dekker rompa, eller ola bukse som sitter stramt? (bruker støvletter til begge deler)

hilsen jente 23 år

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gutt25_*
Skrevet

Absoulutt jeans! :) helst at du ser lommene, og dermed rompa :P

Gjest soppentoppen
Skrevet

Jeans helt klart.værste jeg ser er jenter i tights uansett alder, finnes ikke styggere plagg.

Skjønner ikke hva jenter tenker på når de trekker på seg det plagget.

Jeg er mann i 30 åra.

Skrevet

Tights og at genseren er langt over rumpa. Helst sånn at man ser magen hele tiden. Men latex er er best.

Skrevet

takk for tilbakemelding, men ser at jeg skrev litt feil...

mener liksom ikke tights, men stramme bukser (kan nesten se ut som tights), og så ha trang genser over...

hva sier dere da? :)

Skrevet

Stramme jeans o.l. absolutt. Grusomt hot!^^

Mann 20

Skrevet

Absolutt jeans, det mest sexy ei kvinne kan ha på.

Mann 28 år.

Skrevet

Trange jeans! Da mener jeg trange! Og, ikke dekk rompa med genser.

Gjest, mann

Skrevet

tights for tiden, ikke ofte en slik mote kan se bra ut.

Jeans som er bra tilpasset ser alltid bra ut og vil aldri gå ut av mote. Litt mere påkledd er det oxo.

Skrevet

Jeans helt klart. Når skal befolkningen i Norge skjønne at tight IKKE er bukse.

Gjest soppentoppen
Skrevet

Jeans helt klart, ikke så trange at du ser hår stubbene innenfor, ikke 90 talls vidde, men dagens normale vidde, dvs smal(Ikke trang) nede ved foten.

Helt enig med Tbag.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Jeans helt klart. Når skal befolkningen i Norge skjønne at tight IKKE er bukse.

Jammen man bruker jo ikke tights og bukse til "samme formål", da er jeg enig i at det ikke er pent, men om man har lang genser, kjole, cardican over osv, så er det jo stilig..iallefall hvis man har støvletter på:)

Gjest Gjest_gutt25_*
Skrevet
mener liksom ikke tights, men stramme bukser (kan nesten se ut som tights), og så ha trang genser over...

Som sagt, fortsatt jeans! Vanlig jeans, ikke som ligner tights eller tights som ser ut som jeans.

Mener du trang genser over buksa, dvs rompa? -> I tilfelle nei, eller i enkelte tilfeller ser det bra ut, men liker å se rompa på jenter, altså jeanslommene :)

Skrevet
se ut ifra at en jente er slank med liten snerten rompe. er det mest sexy med tights og stram genser som dekker rompa, eller ola bukse som sitter stramt? (bruker støvletter til begge deler)

hilsen jente 23 år

Olabukse, tights klarer jeg ikke. Men litt baggy bukser er best, lett å se på ei jente om hun er i god form eller ikke da. I motsetning til med olabukser som sitter stramt og lager en falsk fin rumpe.

Skrevet

Digger tights! Tynne jenter i tights snur jeg meg etter dagen lang. Trenger ikke ha noe langt over heller, ingenting viser rompa finere enn tights. :-)

Hilsen Gutt 28 år (føler meg ikke gammel nok til å skrive mann som resten her...!)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg ser iallefall mye bedre ut med en svart tights, med en lang genser/cardigan/kjole/tunika/skjørt whatever over og kule støvletter, enn med en olabukse.

Skrevet
Jammen man bruker jo ikke tights og bukse til "samme formål", da er jeg enig i at det ikke er pent, men om man har lang genser, kjole, cardican over osv, så er det jo stilig..iallefall hvis man har støvletter på:)

Det kan jeg være enig i, men her spør hun om tights vs. jeans med trang ettersittende genser. Da er svaret fra meg nei, det er sykt usexy. Tights med en lang tunika, eller kjole blir i mine øyne noe annet. Skal man ha lange gensere f.eks ull, synes jeg forøverig at det er mye penere med en tykk strømpebukse fremfor tights. Men smaken er som baken;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...