Amalie_85 Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 En slags boblejakke. Den er fra guess og er utrolig fin til å være en sånn stor og tykk jakke. Med "pels"krage
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Trenger inspirasjooooon Bergans svart dunjakke. Kan ikke leve uten. Ikke litt kald engang. Helt utrolig effekt den dunen altså!! =)
Twinkle* Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Kjeledress Er det eneste som holder meg varm. Men er kun til og fra jobb
Alladin Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Canada goose - umulig å fryse. Er varm med kun en t-skjorte under i disse kalde dager.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 NSB har fått meg til å vudere stilongs. Som jakke??
Gjest loveli Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 Bergans sin lange dunjakke/kåpe Utrolig varm og god! Men når det ikke er så kaldt har jeg på meg litt finere kåper selvfølgelig.
sofie777 Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 Kjøpte en dunkåpe på LaRedoute i høst og den er blitt min beste venn.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 Har to vinterjakker med dun. Canada goose og Peuterey. Canada goosen er varmest. Men hvis jeg måtte velge en av dem vile jeg valgt Peuterey. Den er lettere og har en deilig kaninpels som er myk og god inntil halsen.
Vulpes Skrevet 5. januar 2010 #13 Skrevet 5. januar 2010 En svart Bergans dunparka. Den går nedenfor rumpa og varmer godt, selv om de enda tykkere dunjakkene til 4000 sikkert varmer enda mer. Men hittil har den fungert greit for meg. Jeg har frøset i den innimellom, men jeg fryser bare du blåser på meg om jeg er i dårlig form, såeh... :gjeiper:
Gjest Gjest_Anniken_* Skrevet 5. januar 2010 #14 Skrevet 5. januar 2010 Huff lange dunkåper er så stygt, det ser bare ikke bra ut. Det holder med en vanlig kåpe fra HM, man fryser ikke i de heller, man trenger ikke dunjakker for å holde seg varm, man ser ut som en boler i de klumpete fæle kåpene. Jeg bruker en svart halvlang kåpe og den er god og varm i massevis og jeg ser dannet og fin ut uansett hvor jeg går.
Vulpes Skrevet 5. januar 2010 #15 Skrevet 5. januar 2010 Huff lange dunkåper er så stygt, det ser bare ikke bra ut. Det holder med en vanlig kåpe fra HM, man fryser ikke i de heller, man trenger ikke dunjakker for å holde seg varm, man ser ut som en boler i de klumpete fæle kåpene. Jeg bruker en svart halvlang kåpe og den er god og varm i massevis og jeg ser dannet og fin ut uansett hvor jeg går. Haha, er du seriøs nå? :gjeiper: En ullkåpe fra H&M varmer absolutt ikke like mye som gode dunjakker gjør. Jeg har ullkåpe fra H&M jeg og, og jeg hadde blitt en isklump om jeg skulle brukt den når jeg skal være ute i mer enn noen minutter og gradestokken kryper forbi -10/-15. Så nei, for oss som faktisk reagerer med å bli kalde av kulda er det utrolig deilig med "bolerjakker", gjerne sånne som går nedenfor rumpa, da man mister mye varme der og. Og ikke fryse ræva av seg er viktigere enn å se fjong ut synes nå jeg
Gjest Gjest_Anniken_* Skrevet 5. januar 2010 #16 Skrevet 5. januar 2010 En ullkåpe er like varm og beskytter like godt, jeg er frysepinn jeg og men fryser ikke med ullkåpe. Det er bare en illusjon at tykke dunjakker varmer mer. Om man fryser når man har på seg ullkåpe så må det vøre beina og andre steder man fryser på, ikke overkroppen.
Vulpes Skrevet 5. januar 2010 #17 Skrevet 5. januar 2010 En ullkåpe er like varm og beskytter like godt, jeg er frysepinn jeg og men fryser ikke med ullkåpe. Det er bare en illusjon at tykke dunjakker varmer mer. Om man fryser når man har på seg ullkåpe så må det vøre beina og andre steder man fryser på, ikke overkroppen. Haha beklager, men jeg tror du troller nå :gjeiper: Jeg har da som sagt H&M-ullkåpe selv jeg, og jo, jeg fryser mye mer med den.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #19 Skrevet 5. januar 2010 En ullkåpe er like varm og beskytter like godt, jeg er frysepinn jeg og men fryser ikke med ullkåpe. Det er bare en illusjon at tykke dunjakker varmer mer. Om man fryser når man har på seg ullkåpe så må det vøre beina og andre steder man fryser på, ikke overkroppen. Her er det nå -22 grader, og aldri i verden om jeg hadde beveget meg ut i ullkåpe. Lang dunjakke med ull under som gjelder
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 5. januar 2010 #20 Skrevet 5. januar 2010 Dunjakke. Med ei tynn jakke under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå