Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ja, jeg vil gjerne til varmere strøk.. og vil gjerne ha med ungene.. De trenger sol.. på kroppen - akkurat som meg.

Surfer på Startour osv.. men det er jo et hav av steder, hoteller og tilbud..

Har noen av dere tips.. til HVOR å dra.. med unger.

Helst nå i vinter.. men har noen et fantastisk sted å anbefale for våren, så går det å vente... når man har noe godt å se frem til..

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kan vente til mai kan jeg anbefale Alcudia på Mallorca.

Skrevet
Hei!

Ja, jeg vil gjerne til varmere strøk.. og vil gjerne ha med ungene.. De trenger sol.. på kroppen - akkurat som meg.

Surfer på Startour osv.. men det er jo et hav av steder, hoteller og tilbud..

Har noen av dere tips.. til HVOR å dra.. med unger.

Helst nå i vinter.. men har noen et fantastisk sted å anbefale for våren, så går det å vente... når man har noe godt å se frem til..

:)

Fig Tree Bay på Kypros er et vakkert, barnevennlig, varmt og nydelig reisemål:)

Skrevet

Hanioti på chalkidiki i Hellas er herlig. Må nok vente til våren for optimal varme, men det er en rolig, koselig by som er meget barnevennlig:) Men vil du dra nå, er Spania tingen, helt klart!

Skrevet

Anbefaler Aqua Fantasy med Nazar reiser. Detter hotellet er et eventyr for barna. Jeg var her i fjor med mine to da 10 og 11. Hotellet har alt du trenger unkl ørten forskjellige aktiviter hver dag.

Det er også egen strand, og bare 8 km fra Epheos(?) Historisk by.

www.nazar.no

Klippet fra siden deres:

"Aqua Fantasy er den ultimate feriedestinasjonen for hele familien. Her er det en stor vannpark med hotell og ikke mindre enn 26 morsomme vannsklier og 22 svømmebassenger. Ingen andre i markedet kan tilby noe lignende, og du kan bare reise hit med Nazar. Dette hotellet var en toppselger i 2009, og det kan lønne seg å booke tidlig for å få plass!

Skrevet

Hei

Vi har vert 2 ganger på Alcudia. Hotellet heter Viva Sunrise og er kjempe gøy for barn.

Mine barn er i samme aldere som dine. Jeg har også tenkt å ta dem med en uke eller to i sommer. Mange kjekke aktiviteter for barna hele dagen uten at de trenger å være med i en slik "bamse klubb".

http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?...p;marketUnit=VN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...