Gå til innhold

Bryllup i utlandet - Type Hawaii

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tok en real endring i hele innlegget jeg, siden jeg ikke helt, ehm, var meg selv når jeg skrev det :fnise:

Vi vurderer altså å gifte oss i "tropene" eller noe ala Hawaii. Det jeg nå er ute etter er andre som har hatt lignende bryllup og kanskje kunne delt litt erfaringer med meg :) Hadde også vært supert med tips om nettsteder/byråer eller lignende, som kan hjelpe med selve bestillingen av vielse, middag, og alt det andre man må ha i orden for å gifte seg :)

Takk på forhånd ;)

Endret av Miam
Skrevet

Ingen som har noen tips eller ideer til oss altså? :) Vet ikke helt hvor jeg skal lete etter informasjon... Det er liksom en veldig stor jungel :fnise:

Skrevet

Er ikke helt sånn jeg ser det for meg... Vil liksom ikke ha et "norskt" bryllup når jeg først reiser til Hawaii :) Men takk for linker uansett :) Om vi gifter oss der skal det være blomsterkranser, linbukser til brudgommen, og en enkel, lett, hvit kjole til meg selv. En helt enkel seremoni med en innfødt prest, hvor vi står inni en sånn "kjærlighetssirkel" om noen vet hva det er :) På den ene siden der var det jo like mye "styr" som det er i Norge med full smoking, limousin, blomsterdekorasjoner og hele pakka. Dette er akkurat det jeg IKKE vil :)

Skrevet

Da er ikke Hawaii bryllup noe for dere tror jeg. For der er det et vanvittig styr når det er bryllup, og det er det hele tiden der nede

Skrevet

Takk! Det er akkurat den artiklen jeg leste for en stund siden, men som jeg ikke fant igjen. Hurra! :)

Skrevet

Den artikkelen kommer opp som treff nr 3 viss du googler bryllup Hawaii. Google kan som regel hjelpe med det meste.. Og Nina Fasi er jo "intervjuet" i forbindelse med artikkelen og det er jo samme dama som har siden som er en av likene jeg la ut!

Lykke til, blir sikkert helt herlig! :)

Skrevet

Vielse på Mauritius og Seychellene

Et enkelt og verdig bryllup på et hotell på Mauritius eller Seychellene koster rundt kr 5.000,- per par i tillegg til reise og opphold. Da vil alle formaliteter og selve vielsen være inkludert. Det som kommer i tillegg er eventuelt fotograf, blomster, musikk og frisør.

http://dittafrika.no/index.php

Supersuperdyktige damer som kan hjelpe med planlegging til bl.a Seychellene og Mauritius! Vet du spurte om Hawaii, men jeg anbefaler virkelig dette!!

Skrevet

Ah, Seychellene er jo bare nydelig! Må se litt mer på det ja :) Det er jo ingenting som er hugget i stein ennå, så det blir jo spennende å se hva vi faktisk ender opp med :fnise:

Skrevet
Ah, Seychellene er jo bare nydelig! Må se litt mer på det ja :) Det er jo ingenting som er hugget i stein ennå, så det blir jo spennende å se hva vi faktisk ender opp med :fnise:

Oppdater om hva det blir til, da :) Høres kjempespennende ut!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...