Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2003 #1 Skrevet 29. august 2003 Nå er visst både Strawberrynet og lookfantastic gått tom for daily microfoliant! Er det KG brukerne som handler opp eller? Noen som vet hvor lang tid det bruker å ta før de får nye varer?
Gjest care Skrevet 29. august 2003 #2 Skrevet 29. august 2003 Tror du får bedre respons hvis du endrer overskriften til noe som appelerer til de som handler på disse nettsidene :blunke: bare et lite tips
Midnattsol Skrevet 29. august 2003 #3 Skrevet 29. august 2003 Sikkert. Jeg bestilte produkter i går og skulle bestille DM, men fant det ikke. Hadde sett at de hadde det dagen før det igjen så det er tydeligvis mange som har bestilt. Det får bli DM neste gang. Denne gange ble det Prep Scrub som erstatter.
ivanka Skrevet 29. august 2003 #4 Skrevet 29. august 2003 ha ha. samme tenkte jeg da jeg gikk til frisøren for å handle shampoo og de var tomme for hele all soft serien...
Midnattsol Skrevet 30. august 2003 #5 Skrevet 30. august 2003 Nå har de fått DM igjen. Åååh...har så lyst på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå