Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei!

Forleden dag var jeg i byn og gikk innom nille da jeg tilfeldigvis så en LOREAL shampo, helt lik til den de selger på frisøren til under halve prisen.

Noen som vet om dette bare er "fake greier" eller om det rett og slett er frisørsalongene som lurer folk trill rundt?

Så.. noen som vet ? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lov å selge "fake" varer i Norge, så den sjampoen var nok ekte ja, og ja - de lurer deg trill rundt i friskørsalongen.

Skrevet
Det er ikke lov å selge "fake" varer i Norge, så den sjampoen var nok ekte ja, og ja - de lurer deg trill rundt i friskørsalongen.

Takk for svar !

Da skal jeg ihvertfall ikke kjøpe sjampo hos frisøren lenger ! :nei:

Skrevet

Jeg har å alltid lurt på om den var ekte. Jeg tenkte, hmm de selger frisør shampo på Nille? Det må være fake. Det er Nille liksom. men hvis den ikke er det kjøper jeg heller der enn på frisørsalonger. :)

Skrevet

Husk at det er forskjell på firmaet loreal og l'oreal!

Skrevet
Husk at det er forskjell på firmaet loreal og l'oreal!

Hva er forskjellen?? finnes det to firmaer med nesten samme navn??

Skrevet

Jeg mener og si at det var L'oreal jeg så på Nille istad, og ikke Loreal. (hvis det er noen forskjell)

Gjest Heidie
Skrevet
Jeg mener og si at det var L'oreal jeg så på Nille istad, og ikke Loreal. (hvis det er noen forskjell)

Det er ikke noen forskjell, det er bare det at ikke alle gidder å skrive l'oreal, så da blir det loreal :)

Skrevet
Det er ikke noen forskjell, det er bare det at ikke alle gidder å skrive l'oreal, så da blir det loreal :)

E mange som etterligner kjente merkers navn da, så om det er en ' der, kan det jo være noe annet tenker jeg... men ikke vet jeg:p

Gjest Gjest_line_*
Skrevet

De er akkurat de samme som de som selges hos frisøren.. Det eneste som er annerledes er at de har fjernet teksten der det står at de kun selges i frisørsalonger. Det har vært og pågår rettsak om akkurat dette. Og om jeg ikke har missforstått får de selge ut det de har igjen på lager..?!

Gjest dalieo
Skrevet

Frisørsalonger i Norge overpriser noe sinnsykt.. har hørt noe om at Europris (eller en lignende butikk?) hadde Redken shampoo og balsam til en mye lavere pris enn frisørsalongene.

Skrevet

L'oreal selges vel "alle steder"? Det er vel litt sånn halv-billig-merke?

Skrevet

Det er nok ikke fake nei. De kjøper i meget store kvanta, rett fra produsent, og får nok da en god pris.

Nille solgte jo Redken for noen år siden og, til en myye lavere pris enn salongene. Det endte med at de ble saksøkt!!

Skrevet
Nille solgte jo Redken for noen år siden og, til en myye lavere pris enn salongene. Det endte med at de ble saksøkt!!

Vet du på hvilket grunnlag de ble saksøkt?

Gjest dalieo
Skrevet
L'oreal selges vel "alle steder"? Det er vel litt sånn halv-billig-merke?

Mulig hun tenker på L'oreal expert-serien, de selges vanligvis kun hos frisør/nett.

Gjest Gjest_daisy_dee_*
Skrevet
Vet du på hvilket grunnlag de ble saksøkt?

På grunn av at merket er forbeholdt salongene

Gjest Coarvi
Skrevet
Frisørsalonger i Norge overpriser noe sinnsykt.. har hørt noe om at Europris (eller en lignende butikk?) hadde Redken shampoo og balsam til en mye lavere pris enn frisørsalongene.

Man kan vel heller si at Europris og Nille underpriser noe sinnsykt...;)

Husk at det er flere gode (?) grunner til Norges stive priser på diverse ting, og man skal ikke bare skylde på "grådige" frisører og hudpleiere (ifht. alle som klager på dyr hudpleie her i landet). Nille drives på en helt annen måte enn frisørsalongene, og vi kan vel alle være enige i at det er bra at ikke alle butikker i Norge er av Nille/Europris-standard? ;)

Skrevet

Folkens! Jeg var på smartclub for noen dager siden, den som er nært oslo sentrum, den svære. Der har de Redken, tigi bed head, og dumb blonde, og MASSE andre slike merker, DØDSBILLIG!!!

Gjest dalieo
Skrevet

Husk at det er flere gode (?) grunner til Norges stive priser på diverse ting, og man skal ikke bare skylde på "grådige" frisører og hudpleiere (ifht. alle som klager på dyr hudpleie her i landet). Nille drives på en helt annen måte enn frisørsalongene, og vi kan vel alle være enige i at det er bra at ikke alle butikker i Norge er av Nille/Europris-standard? ;)

Hm, hvilke gode grunner har norske frisørsalonger til å ha så stive priser på shampoo og balsam da? Annet enn overskudd, selvfølgelig?

Jeg har aldri sagt at alle butikker i Norge bør være i Nille-standard ;)

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

De fleste eller alle? hår/sminke-produkter er billigere i utlandet, så de gode?! grunnene er vel at staten krever sitt når noen firma importerer.

Om Nille/Europris kjøper store mengder, har de kanskje råd til å selge varene ut for en billigere penge, i tillegg til at salonger/frisører gjerne tar litt mer enn de "må",- dessuten er det ikke kun hårprodukter de selger, så da lønner det seg med kampanjer/tilbud for å få folk i varehusene sine, som i tillegg handler dopapir og tannkrem der.. ;)

Og "standarden" på en bestemt shampo/merke blir ikke dårligere om den selges på Nille til en lav pris, enn om den kun finnes på bestemte frisørkjeder til overpris!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...