Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mail fra Cheapsmells 11/12 om at varen min var sendt, men har fortsatt ikke fått den! Kan det ta sååå lang tid, eller har pakken min rotet seg bort et sted? Skeptisk til å bestille mer derfra, men trenger Hydra Floral masken nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert blitt litt forsinket pga julepost osv, men du burde jo fått den til nå. Har du prøvd å sende dem en mail å spørre etter sporingsnr til pakken?

Gjest Raptuza
Skrevet

jeg også savner en del pakker, fra ebay og lookfantastic, bl.a...

Skrevet

Jeg bestilte vare derfra 7.12. som ikke hadde kommet den 30.12. Informerte de da om dette på kontaktskjemaet (finner det inne på nettsiden deres). Selv om dette var på kveldstid, fikk jeg svarmail etter få minutter, der de beklaget. Jeg fikk velge enten ny vare eller pengene tilbake.

Det at en vare forsvinner kan skje innimellom, og da er det greitt å vite at Cheapsmells yter slik god service. Har opplevd andre nettbtutikker, der Paypal må ordne opp, og da har det gjerne gått flere uker før man får pengene igjen.

Har bestilt mye derfra tidligere, og dette er forresten første gangen en vare ikke har kommet.

I dag fikk jeg en vare fra MidwestSkincare som var bestilt 9. desember. Sendte de mail i går om at jeg ikke hadde fått varen. Fikk svarmail om at de har sendt mange varer til Norge som har blitt forsinket, men varen burde dukke opp snart. Og det gjorde den altså.

Har inntrykk av at det er forsinkelser fra de fleste nettbutikker nå, men det kan være greitt å sende en mail å informere om at du ikke har mottatt varen. :)

Skrevet
Fikk mail fra Cheapsmells 11/12 om at varen min var sendt, men har fortsatt ikke fått den! Kan det ta sååå lang tid, eller har pakken min rotet seg bort et sted? Skeptisk til å bestille mer derfra, men trenger Hydra Floral masken nå!

jeg venter på pakke fra limebeauty som jeg bestilte 7.desember og sendte en mail i går å sa ifra. de skulle kontakte usa posten eller noe(i.d foundation som jeg trenger nå!:P)

venter også på en pakke fra e.l.f sminke.... enda ikke fått svar fra kundeservice der...dårlig

irriterende!

Skrevet

Jeg venter også varer derfra, men de ble bestilt 16/12 da. Likevel, er det vel ei uke siden jeg fikk varer fra feelunique og prettyskin4less som ble bestilt samme dag..

Skrevet
Jeg venter også varer derfra, men de ble bestilt 16/12 da. Likevel, er det vel ei uke siden jeg fikk varer fra feelunique og prettyskin4less som ble bestilt samme dag..

Jeg venter på et kit fra Feelunique som ble bestilt den 16. des. (Det som ble bestilt dagen før derfra kom i romjulen.).

Skrevet

Har sendt en mail til Cheapsmells nå, håper ikke pakken min er borte... En nettbutikk som er utrolig raske er strawberrynet! Bestilte en øyeskygge lillejulaften og fikk den 29/12! Men det er ikke så veldig billig der lenger da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...