Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 I går fikk jeg beskjeden jeg har ventet på så lenge. Ble så glad at det til og med kom noen tårer! :gjeiper: Det har seg nemlig sånn at jeg har vært arbeidsledig siden oktober etter endt studie, og DET har ikke vært noe moro! Går på selvrespekten løs å være arbeidsledig og samtidig få beskjed av NAV (forbanna møkka-institusjon!!! )at jeg ikke har krav på en dritt siden jeg har vært student og ikke har tjent nok det siste året til å motta dagpenger. MEN UANSETT, drit i det: Jeg er så heldig at jeg har fått drømmejobben!!!! JIPPI Skal starte på kurs 25. januar. Er det noen her som også skal på dette kurset?
Gjest Gjest_Denise_* Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 I går fikk jeg beskjeden jeg har ventet på så lenge. Ble så glad at det til og med kom noen tårer! :gjeiper: Det har seg nemlig sånn at jeg har vært arbeidsledig siden oktober etter endt studie, og DET har ikke vært noe moro! Går på selvrespekten løs å være arbeidsledig og samtidig få beskjed av NAV (forbanna møkka-institusjon!!! )at jeg ikke har krav på en dritt siden jeg har vært student og ikke har tjent nok det siste året til å motta dagpenger. MEN UANSETT, drit i det: Jeg er så heldig at jeg har fått drømmejobben!!!! JIPPI Skal starte på kurs 25. januar. Er det noen her som også skal på dette kurset? Hei! Jeg skal ikke gå på kurset, jeg ønsket bare å gratulere deg! Det hørtes spennende ut, lykke til!!
Liisemor Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Skal heller ikke ta kurset, men gratulerer deg uansett
Gjest Gjest_smooth_* Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 hei!! jeg skal heller ikke dit, men er arbeidsledig selv - og ble så glad på dine vegne at jeg nesten felte en tåre! :D så kjempegøy! lykke til! det blir nok kjempebra!!!
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Tusen takk! Lykke til med jobbsøkingen! Det ordner seg for snille piker skal du se!
Gjest Ragne Annie Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 I går fikk jeg beskjeden jeg har ventet på så lenge. Ble så glad at det til og med kom noen tårer! :gjeiper: Det har seg nemlig sånn at jeg har vært arbeidsledig siden oktober etter endt studie, og DET har ikke vært noe moro! Går på selvrespekten løs å være arbeidsledig og samtidig få beskjed av NAV (forbanna møkka-institusjon!!! )at jeg ikke har krav på en dritt siden jeg har vært student og ikke har tjent nok det siste året til å motta dagpenger. MEN UANSETT, drit i det: Jeg er så heldig at jeg har fått drømmejobben!!!! JIPPI Skal starte på kurs 25. januar. Er det noen her som også skal på dette kurset? Hei:) Gratulerer så mye:) Regner med du søkte på cabin crew jobben? Når søkte du? Har du vært på intervju? Fortell litt da? Jeg sendte inn søknad igår, har lenge ønsket med jobb som cabin crew så nå venter jeg i spenning:) Skjønner godt du er glad, det hadde jeg og vært. Masse lykke til:) Kanskje vi sees i luften om jeg er heldig:)? klem fra meg:)
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Jeg sendte inn søknaden når den kom ut (det var vel i begynnelsen av desember tror jeg). Så var jeg inne til intervju 8. desember. Det var to stk som intervjuet meg. Veldig koselige damer! Var jo kjempespent, men jeg hadde en god følelse når jeg var ferdig En del av intervjuet foregikk på engelsk, så da vet du det hvis du blir innkalt :)Hvilken base har du søkt på?? Masse lykke til!! Håper du kommer videre til kurs du også da :gjeiper:
Gjest Gjest_Annie_* Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Jeg sendte inn søknaden når den kom ut (det var vel i begynnelsen av desember tror jeg). Så var jeg inne til intervju 8. desember. Det var to stk som intervjuet meg. Veldig koselige damer! Var jo kjempespent, men jeg hadde en god følelse når jeg var ferdig En del av intervjuet foregikk på engelsk, så da vet du det hvis du blir innkalt :)Hvilken base har du søkt på?? Masse lykke til!! Håper du kommer videre til kurs du også da :gjeiper: Du er så ubeskrivelig heldig:) Hvor gammel er du? er du høy? var dette ting de så mye på?(ikke meningen å grave, men dette er jo punkter de ser på). Jeg har søkt Bergen som første base og gardemoen som 2.valg:) du da? Vet du hvor mange de skal ha? Har inntrykk av at det er en del siden søknaden ligger ute så lenge og de tar inn til intervju fortløpende. Hvilken del av intervjuet foregikk på engelsk forsten? spesielle emner? Tusen takk, Jeg håper jeg får sjangsen til intervju iallfall=) Og forhåpentligvis kurs etter det:)
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er 26 år og ikke mer enn 1.63! hehe.. men tror ikke søkere kan være lavere enn 1.60. Og det er pga sikkerheten tror jeg.. Jeg har fått base på Rygge (jeg bor i østfold, så det kunne ikke ha blitt bedre)! De skulle visst ha inn over 100 stk på Gardermoen, 5 på Rygge og Flesland husker jeg ikke dessverre! Den engelske delen besto i av at jeg skulle selge meg selv og fortelle om meg selv. Pluss at jeg måtte lese en tekst. Dette gjør de jo for å sjekke engelsk-kunnskapene dine Hang in there! Håper du kommer inn til både intervju og kurs! *tvi tvi*
Gjest klinaen Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Hei!gratulerer så mye du som har fått jobben! Jeg har oxo søkt som cabin crew base bergen.Søkte selv rundt 15 des.Fristen var jo no på mandag,men jeg har enda ikke hørt noe jeg :(Er akkurat som deg,jeg er arbeidsledig,går på nav for første gang i mitt liv and i hate it.Så jeg har ett stekrt ønske om å få jobben jeg oxo!!men rart jeg ikke har blitt kontaktet enda..
Gjest klinaen Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 Yes! no har de ringt meg oxo!skal på intervju på onsdag!wee,har du noen tips!!!!??? klinaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå