Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har hørt at cellulitter ofte kan skyldes blant annet dårlig blodsirkulasjon. Da bør det vel kanskje hjelpe å bruke spikermatte aktivt på lår og rompe? Selvfølgelig i kombinasjon med trening og et sunt kosthold. Er det noen som vet om det er hold i denne teorien? Noen som har prøvd kanskje?
Gjest Armule Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Tja, det kan godt hende! Et annet tips, hvis du vil øke blodsirkulasjonen, er jo å bruke en skrubb jevnlig. Eller en hampvott, de gangene man dusjer! Da får du i alle fall igang blodomløpet
Gjest spikermatta Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Hei! Dette har jeg og lurt på, har testet det noen ganger men ikke over en lengere periode, men syns det virker logisk får du får virkelig i gang blodsirkulasjonen Så planen var at jeg skulle teste dette over en tid;) spikermatte Så du kan jo prøve;)
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Det står jo i brosjyren at det hjelper mot cellulitter, så absolutt verdt et forsøk. Skal selv forsøke når jeg ikke er gravid lenger (man skal av en eller annen grunn ikke bruke det når man er gravid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå