Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tilbud om en godt betalt jobb jeg skal utføre i 7 måneder, det er et vikariat i fastsatt tid. Det er en utfordrende, godt betalt stilling som kan utvikle meg personlig, som vel fysisk og psykisk. Det er også snakk om å flytte helt til andre siden av norge, nærmere 1800-2000 km.. Han bor her, vi går ut sammen jevnlig, besøker hverandre, og har hatt det veldig bra sammen de 3 årene dette har vart. Planen er å flytte sammen fra høsten av. Jeg fortalte ham om tilbudet, og han ble ikke glad. Tvert om sa han at dersom jeg dro, måtte jeg forberede meg på at han kanskje ikke hadde de samme følelsene når jeg kom tilbake, eller at han fant seg ei annen.

Dette syns jeg var jævlig trist for å si det rett ut! Jeg syns han er egoistisk, og overfladisk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxtor
Skrevet

Vel, da vet du hvor han står, så får du handle deretter...

Jeg hadde dratt.

Skrevet

Hvis han kaster alt dere har så lett, hadde jeg uten tvil reist.

Gjest redstar
Skrevet

Sats på deg selv, evnt forlat ham... det er deg og din fremtid det er snakk om, og om han ikke vil støtte deg og heller ikke er glad på dine vegne syns jeg du bør dra i fra ham!

Lykke til:)

Skrevet

Ja, dere har jo rett. Jeg syns bare det er så trist.. Vi har jo vært sammen så lenge, også skal han kaste bort alt pga at jeg planlegger å dra bort en tur.. Det er jo ikke slik at han ikke kan komme på besøk, og han burde jo kunne unne meg dette her. Trodde han brydde seg mer om meg enn dette :tristbla:

Skrevet

Kan godt hende han ble litt såret eller sint av det med en gang, litt sjokkreaksjon kanskje. Hvis han ikke allerede har fått det, så gi han litt tid til å fordøye det kanskje?

Skrevet

Det at han var lite glad for at du evt drar er jo forsåvidt positivt, selv om reaksjonen i første rekke ikke var optimal. Kanskje han er redd du finner en annen i løpet av 7 mnd, eller er utro eller at forholdet på annet vis ikke overlever.

Gi han en mulighet til etter å ha fordøyet det og betrygg han litt, så kanskje han kommer med en mer voksen reaksjon.

Hvis han ikke med tiden en gang kan se det fra din side har du en utfordring...

Gjest Siri K.
Skrevet
Kan godt hende han ble litt såret eller sint av det med en gang, litt sjokkreaksjon kanskje. Hvis han ikke allerede har fått det, så gi han litt tid til å fordøye det kanskje?

Dette tror jeg også.

Det er alltid litt tøft å svelge sånt til å begynne med, men er han virkelig glad i deg, klarer han å vente i syv måneder! Dere har vel muligheten til å besøke hverandre osv.

Tenk på alle jentene som stadig vekk har mennene sine i forskjellig utenlandstjeneste. Vi jentene er vant til å vente på gutta når de er i Forsvaret osv. Det at du blir borte syv måneder er ikke all verden.

Skrevet

Ja, jeg håper at det med en gang var en slik "skal du reise fra meg???? MENER DU DET???" reaksjon, og at det roer seg. Jeg har ingen planer om å være utro, er veldig glad i ham her og vil alt for at forholdet vårt skal fungere. Og det vil nok han også, innerst inne.. Så jeg håper han kommer på bedre tanker etterhvert. Reiser uansett ikke før 1 Mars, så det er tid igjen til å venne seg til ting og planlegge dem. Der jeg skal jobbe følger også bosted med i avtalen, så han er fri til å komme på besøk når han vil. Firmaet dekker også flybilletter til 2 gjenforeninger slik at han faktisk får 2 gratisturer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...