Emeralda Skrevet 5. januar 2010 #1 Del Skrevet 5. januar 2010 mulberry alexa kommer snart. Er det noen som har satt seg på liste hos mmulberry i oslo? Jeg ringte dit i dag for å høre om de fikk inn vesker i butikken på display. Men de kom ikke til å ha noen stående fremme i butikken før alle som har skrevet seg på liste har fått. Men jeg er litt usikker på om jeg vil sette meg på lista. Har lyst til å se de ulike fargene og sånt først. Dessuten bor jeg ikke i oslo heller så. Men jeg har så lyst på den veska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mimmi_* Skrevet 11. januar 2010 #2 Del Skrevet 11. januar 2010 mulberry alexa kommer snart. Er det noen som har satt seg på liste hos mmulberry i oslo? Jeg ringte dit i dag for å høre om de fikk inn vesker i butikken på display. Men de kom ikke til å ha noen stående fremme i butikken før alle som har skrevet seg på liste har fått. Men jeg er litt usikker på om jeg vil sette meg på lista. Har lyst til å se de ulike fargene og sånt først. Dessuten bor jeg ikke i oslo heller så. Men jeg har så lyst på den veska. Har ikke satt meg på liste, men har veldig lyst på den selv! Hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. januar 2010 #3 Del Skrevet 11. januar 2010 Har ikke satt meg på liste, men har veldig lyst på den selv! Hva er prisen? synd de ikke får den inn i svart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå