Gå til innhold

Den siste revejakta. Fra bok til film.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal snart levere inn særemne. Jeg har valgt fra bok til film, hvor jeg da blant annet har om Den siste revejakta. Problemstillingen min er å finne forskjeller på personene i bøkene og filmene, og å finne forskjeller på miljøskildringene.

Hadde satt UTROLIG stor pris på om noen kunne hjelpe meg med svarene i problemstillingen. Da spesielt med tanke på boka. Filmen har jeg sett og har kontroll over den. Det er først og fremst det som står i boka jeg vil vite om.

På forhånd, Takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_kriwin_*
Skrevet

Du skal med andre ord skrive særemne om en bok du ikke har lest, og du skal snart levere? Lykke til!!!

Gjest Maxtor
Skrevet

Spring på biblioteket, lån boka, les som en tulling. =)

Skrevet

Har begynt å lese. men trenger litt hjelp uten i fra også.

• 3 uker senere...
Skrevet
Har begynt å lese. men trenger litt hjelp uten i fra også.

har om akkurat samme tema. skal levere snart..

Ikke så alt for mye endringer mellom bok og film. men boka gir et detaljert bilde. det er jo hele poenget med ambjørnsen spør du meg. Han skildrer og får karakterene til å komme til liv. Det gjør ikke filmen. Han får oss til å elske hasjrøykere. det gjør ikke filmen.

små endringer i handling som blir et irritasjonsmoment gjennom hele filmen egentlig. Bok knuser film i dette tilfellet.

men noen mener annet.. sjekk her: http://www.filmforumet.no/artikkel.php?artid=1760

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...