Gå til innhold

Marrakech

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen kompiser har foreslått en påsketur til Marrakech. Vi har tidligere vært i Hurghada, og der var folk for pågående etter min smak.

Hvordan er Marrakech? Kan man gå rundt som bleik turist uten å bli overfalt av innpåslitne selgere? Hvis så, er dette gjengs for hele byen? Liker godt å tusle rundt, suge inn inntrykk og forevige ting & tang med kameraet, men jeg blir stresset av innpåslitne folk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg vet de i Hurgada er slitsomme, og skal man til egypt og trives utenfor hotellområdet må man til Sharm el Sheik, har vært der 3 ganger.

Sambo hadde gutte-tur til Marrakech. De var superførnøyde. Fikk gå i fred, og markedsplassen med mat var off the hook!!!

De syntes det var rart så få kom hit av oss nordmenn, for de foorklarte det som en uoppdaget perle! De var der en uke, handlet og solte seg, pruta og festet...

Kle deg i vanlige sjorts og tskjorte på hverdager, ikke overdriv med fancy klokker og masse smykker...Vet dere er gutter, noen liker å "pynte seg". Kanskje en mellomting. Man vil jo ikke tiltrekke seg gale folk, og dette er ikke Thailand, hvor man kan gå hjem gjennom sentrums gater etter nattkino. OG de fant ut at gutter med langt hår, hestehale ble sett på som homser, hahahaha gjengen har ledd mye av dette.

De var på et utested m 5 etg m fest! De danset på bordene med magedansere til glassbordet gav etter og knakk! Utestedet styrtet til med glis om munnen, disket opp m nye komplimentare drinker, kostet opp rotet og ba de feste videre :jepp:

Konge tur! PACHA MARRAKESH

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...