Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Har brukt produkter fra dermologica snart en uke, er blitt hoven over øynene, ser nesten litt solbrent ut i ansiktet, flasser også litt.. tåler jeg ikke produktene? flere med slike erfaringer?
Vulpes Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Jeg mener å ha lest om flere andre som også reagerte på Dermalogica. Kanskje de bruker noen ingredienser som visse typer hud reagerer på?
Lilandry Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Jeg reagerte ikke på samme måte som deg. Men huden min ble illsint, kvisene\ bullene poppet tett i tett, da det ikke gikk over (tenkte det var en utrensing først) så sluttet jeg. Dette var absolutt ikke noe for meg! Glad jeg har funnet mine nye favorittprodukter nå!
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Hva bruker du nå da?? Jeg tåler jo plutselig ingenting av ansiktskremer, ikke biotherm eller apotek kremer for sensitiv hud..dette startet da jeg gikk gravid..kanskje noe hormonelt.. får prøve litt til å se om det roer seg hvis ikke får jeg finne noe annet da..
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 kjøpte heldigvis bare et sånn prøvekit for normal/tørr hud, med bla Multi-active Toner,Skin Smoothing Cream,Special Cleansing Gel...
mari4ever Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 kjøpte heldigvis bare et sånn prøvekit for normal/tørr hud, med bla Multi-active Toner,Skin Smoothing Cream,Special Cleansing Gel... fikk samme reaksjon av dermalogica den gang. kjøpte kittet for lenge siden, men tok det opp nå for noen uker siden elsker special cleansing gelen, tonicen og scruben- skin prep scrub er bare helt fantastisk:)
Frua Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Jeg fikk en slags reaksjon de første dagene men det gikk over og nå fungerer de kjempebra. Var ikke like ille som det du beskriver da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå