Gå til innhold

Barn som bytter barnehage/skole ofte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier ikke å blande meg inn i andres liv, men jeg må si dette bekymrer meg.

Jeg har en bekjent som har et barn. Det har vært mye ustabilitet, barnet har bodd 6 plasser og er yngre enn 8 år. Krangel med far, og en mor som det ser ut til at tenker mest på seg selv og sine lyster.

Slutt med forloveden som var mangfoldige år eldre( ikke at jeg synes det har noe å si) som også har flere barn selv. Tar barnet ut av barnehage og skole. Har vel vært i 4 ulike barnehager, og 2 skoler allerede i første barneskoleår.

Jeg blir lei meg på barnets vegne, så mye usikkerhet og kaos. Han må jo bare følge med mor. Barnefar er uskikket som far, uten å gå i detaljer og hun har omsorg for barnet. Jeg føler ikke jeg kan si noe heller, hun blir vel sint og jeg kommer ikke til å si noe heller. Jeg vet mange reagerer på dette, men det virker som hun ikke klarer å bo for seg selv, og må absolutt ha en mannsperson rundt seg. Denne samboeren har det vært frem og tilbake med flere ganger.. slutt, samboer, slutt, samboer, slutt...

huff.. Jeg lurer på hva dere synes om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg synes synd på det stakkars barnet :tristbla:

Hadde hun flyttet innen kommunen kunne vel barnet fortsatt på den samme skolen selv om det flytter, så hun flytter vel relativt langt når hun flytter? Hvordan fikser hun det mht jobb?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...