Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Huffsa
Skrevet

Hvor lenge holder kunstnegler med akryl? :) ca?

Og finnes det noen regler for hvor lange negler man må ha? Har ekstremt små og nedspiste neler, veldig stygge og fliset opp og neglbåndene er ødelagte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor lenge holder kunstnegler med akryl? :) ca?

Og finnes det noen regler for hvor lange negler man må ha? Har ekstremt små og nedspiste neler, veldig stygge og fliset opp og neglbåndene er ødelagte..

Akrylnegler må etterfylles etter ca 3-4 uker.

Hvis du har veldig korte negler, eller er neglbiter, vil det se penest ut med forlenget neglseng i tofarget akrylstøp. Neglbåndet må du bruke neglbåndsolje på, så vil det bli bra igjen etter en stund :)

Gjest Huffsa
Skrevet

3-4 uker var ikke mye.. Der jeg skal gjøre det tok de 500 for etterfylling, vet ikke om jeg har råd til det :klø:

Men nå har jeg bestilt uansett så, så får se hva negl-dama sier. Er bare jævla kjipt å bruke 800 på noe som faller av og blir stygt med en gang

Skrevet
3-4 uker var ikke mye.. Der jeg skal gjøre det tok de 500 for etterfylling, vet ikke om jeg har råd til det :klø:

Men nå har jeg bestilt uansett så, så får se hva negl-dama sier. Er bare jævla kjipt å bruke 800 på noe som faller av og blir stygt med en gang

hvor bor du da? Det finnes helt sikkert billigere steder.. :)

Gjest Heidie
Skrevet

Jeg fikk sånne negler før jeg skulle gifte meg, og de ble veldig tykke! Følte meg helt hjelpesløs og beit de av dagen etter bryllupet :P Klarte jo ikke å ta klær ut av vaskemaskinen en gang! Hehe

Skrevet
Jeg fikk sånne negler før jeg skulle gifte meg, og de ble veldig tykke! Følte meg helt hjelpesløs og beit de av dagen etter bryllupet :P Klarte jo ikke å ta klær ut av vaskemaskinen en gang! Hehe

Huff da.. høres ikke bra ut.

Men de skal jo ikke være tykke.. og det skal heller ikke være mulig å bite de av dagen etter hvis de er laget ordentlig.

Gjest Frk.Banan
Skrevet

Så mye ville jeg aldri betalt for negler!! Hos "min" negledesigner betaler jeg 550 for et nytt sett, og 350 for etterfyll.. hun er kjempeflink og neglene blir utorlig lekre og holdbare :)

Skrevet

Hvordan fjerner man slike negler? Detter de av etterhvert eller må man i salong for å fjerne de? Hva koster det isåfall?

Skrevet
Hvordan fjerner man slike negler? Detter de av etterhvert eller må man i salong for å fjerne de? Hva koster det isåfall?

Akrylnegler kan fjernes med aceton, i salong koster dette rundt 150kr.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg vurderer acryl negler eller forsterkning av negler.. Men hva gjør de egentlig når de forsterker neglene?? Vil helst at neglene mine skal se naturlige ut da... vil ikke ha tykke, men tynne. Jeg har begynt å gro neglene mine.. men brekker så fort.. Noen forslag?

Gjest Huffsa
Skrevet

Har det noe å si om jeg fjerner neglene et annet sted?

Kostet 800 å få franske acryl negler idag, må tilbake om 3 uker og få påfylling som kostet 600(!!!) kr.. Og det tror jeg ikke jeg har råd til..

Skrevet
Jeg vurderer acryl negler eller forsterkning av negler.. Men hva gjør de egentlig når de forsterker neglene?? Vil helst at neglene mine skal se naturlige ut da... vil ikke ha tykke, men tynne. Jeg har begynt å gro neglene mine.. men brekker så fort.. Noen forslag?

Ved forsterking av egne negler bruker man akryl, gele eller silke/glassfiber og legger dette oppå den naturlige neglen. Neglene blir ikke tykke og ser helt naturlige ut.. den eneste forskjellen er at de blir forsterket så de tåler mer.

Skrevet
Har det noe å si om jeg fjerner neglene et annet sted?

Kostet 800 å få franske acryl negler idag, må tilbake om 3 uker og få påfylling som kostet 600(!!!) kr.. Og det tror jeg ikke jeg har råd til..

Det spiller ingen rolle om du fjerner neglene i en annen salong. Du kan også kjøpe aceton på apoteket og fjerne de selv, mem det kan fort bli masse klin hvis du ikke har gjort det før.

Eller du kan finne en annen salong med litt rimeligere priser :)

Gjest Angel90
Skrevet (endret)
Ved forsterking av egne negler bruker man akryl, gele eller silke/glassfiber og legger dette oppå den naturlige neglen. Neglene blir ikke tykke og ser helt naturlige ut.. den eneste forskjellen er at de blir forsterket så de tåler mer.

Ok, hvilken anbefaler du da? Acryl, gele eller silke/glassfiber? Hvilken varer lengst og hvilken ser best ut?

Endret av Angel90
Skrevet
Ok, hvilken anbefaler du da? acryl, gele eller silke/glassfiber? Hvilken varer lengst?

Alle produktene varer like lenge og må etterfylles etter ca 3-5uker.

Selv synes jeg sikle og glassfiber er veldig bra til forsterking da disse er mer fleksible enn akryl og gele, men alle produktene kan brukes :)

Gjest Angel90
Skrevet (endret)
Alle produktene varer like lenge og må etterfylles etter ca 3-5uker.

Selv synes jeg sikle og glassfiber er veldig bra til forsterking da disse er mer fleksible enn akryl og gele, men alle produktene kan brukes :)

Okii!:)Mens neglene mine gror når jeg har forsterkning, kan jeg kutte det ut når de har blitt en viss lengde? Eller blir de ødlagte da?

Endret av Angel90
Skrevet
Ook, takk for svar. Siste spørsmål. Om jeg tar etterfylling.. Så er det vel for at det skal se helt nytt ut? Fortsetter neglene mine og gro da?Gror neglene mine mens jeg har forsterking? Kan jeg kutte det ut når jeg har fått lange nok? Har du noen anbefalinger til hvor de fikser det?

Neglene fortsetter å vokse på vanlig måte, og etter noen uker vil du få et område nederst ved neglbåndet som må etterfylles med valgt produkt.

Når du ikke ønsker å forsterke neglene dine mer kan produktet fjernes.. jeg synes da det er en fordel med akryl eller silke/glassfiber som kan fjernes med aceton, mens gele må files bort (da er det fort at det filt for mye på din naturlige negl)

De fleste negldesignere kan utføre dette.. og prisen bør ikke være over 450kr.

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men hvis du er i nærheten av lillestrøm kan du jo sjekke ut www.beautypuff.com :)

Gjest Angel90
Skrevet
Neglene fortsetter å vokse på vanlig måte, og etter noen uker vil du få et område nederst ved neglbåndet som må etterfylles med valgt produkt.

Når du ikke ønsker å forsterke neglene dine mer kan produktet fjernes.. jeg synes da det er en fordel med akryl eller silke/glassfiber som kan fjernes med aceton, mens gele må files bort (da er det fort at det filt for mye på din naturlige negl)

De fleste negldesignere kan utføre dette.. og prisen bør ikke være over 450kr.

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men hvis du er i nærheten av lillestrøm kan du jo sjekke ut www.beautypuff.com :)

Takk for svarene! Jo, det passa helt perfekt:) Jeg hadde tenkt til å sjekke ut Alles Velvære eller Nikkis jeg da:) Men ser ut til at jeg kommer til å bestille en time hos Beautypuff, HiHi.

Skrevet
Takk for svarene! Jo, det passa helt perfekt:) Jeg hadde tenkt til å sjekke ut Alles Velvære eller Nikkis jeg da:) Men ser ut til at jeg kommer til å bestille en time hos Beautypuff, HiHi.

Tror nok det kan være et godt valg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...