Gå til innhold

Hvor trangt er trangt?

Fremhevede innlegg

Gjest anonym et øyeblikk
Skrevet

Når er en dame egentlig trang? Vet det er vanskelig å si altså, men er ihvertfall vanskelig for ei jente å vite uten å ha noe å sammenligne med! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjestsukkerlise
Skrevet

Typen min sier at jeg er veldig trang..Har født barn men veldig flink med trening etterpå...Trang som i at vi strever litt med å få den inn og at det kjennes veldig godt når den baner vei og staker meg opp..

Han kjenner alle mine punkter veldig godt og kjenner det utrolig mye når jeg strammer musklene eller jeg kommer.

Han sier at jeg er den trangeste han har vært borti og at han aldri har opplevd før å ha vansker med å komme inn selv om jeg blir våt og go :)

Skrevet (endret)

Jeg vil si at det kommer an på penistykkelse også. Jeg for eksempel, er trang til mannen (vi må nesten alltid bruke ekstra glidemiddel), men han har en litt over gjennomsnittet tykk penis. Andre som ikke har like tykke vil kanskje si at jeg ikke er trang i det hele tatt?

Generelt sett vil jeg si at dersom det er friksjon til stede, er det trangt nok (altså at du kjenner penisen hans - da enten at du er trang nok eller at den er stor nok). Ihvertfall for oss jenters del. Men det er så forskjellig fra person til person dette her (akkurat som penisstørrelse, utseende på det ene og det andre osv.) at det er umulig å gi deg noen som helst fasit. Friksjon er ihvertfall mitt nøkkelord.

Endret av ~Maja~
Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Nei, noen konkret fasit er det nok ikke. Har selv født barn, men har desverre ikke noen mann som kan fortelle om han merker forskjell heller... :trist: Jeg sliter med å inn en guttetiss (i mangel på penere ord... :fnise: ) om jeg ikke er så voldsomt våt, og jeg kjenner jo veldig godt at den er inni. Men jeg har ALDRI fått en orgasme ved vanlig inn-og-ut sex, og har lurt på om det kan ha med det å gjøre at jeg ikke er trang nok.

Skrevet
Nei, noen konkret fasit er det nok ikke. Har selv født barn, men har desverre ikke noen mann som kan fortelle om han merker forskjell heller... :trist: Jeg sliter med å inn en guttetiss (i mangel på penere ord... :fnise: ) om jeg ikke er så voldsomt våt, og jeg kjenner jo veldig godt at den er inni. Men jeg har ALDRI fått en orgasme ved vanlig inn-og-ut sex, og har lurt på om det kan ha med det å gjøre at jeg ikke er trang nok.

Vet du hva? Det har ingenting med hvor trang du er å gjøre. Noen er så heldige at de får orgasme kun ved penetrering, mens flertallet (nå kan jeg ikke underbygge dette med 100% fakta altså) trenger litt hjelp ved klitorisstimulering. Jeg er dessverre i den andre kategorien, men har innfunnet meg med det og heller gått til innkjøp av en vibrator. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...