Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden fikk jeg vite at eksen min var utro mot meg da vi var sammen, tre ganger. Og dette har knust meg helt! Fikk vite det av henne, som var hans forige eks, altså før meg. Hun sa det på en veldig ille måte, og overdrev veldig, noe hun nå har innrømmet å ha gjort. Men i utgangspunktet hater hun meg, og jeg vet at hun fryder seg over å ha knust meg på denne måten.

Selv om det er et halvt år siden vi slo opp, så gjør det ufattelig vondt å høre dette nå, og jeg er fysisk syk av det. 4 dager har jeg holdt meg hjemme, grått, ikke spist noe særlig, vært kvalm, hatt vondt i magen, kjempe vondt i hodet... og ikke minst vært ufattelig lei meg.

Jeg trodde jeg kunne stole på han. Og det er ikke første gangen jeg blir lurt, det gjelder både av venner og kjærester som har klart å lure meg på så grove måter. Jeg vet snart ikke om jeg klarer å stole på noe lenger, for jeg føler jeg har gitt så mange sjanser, men blitt såret gang på gang. Og det er det som er det storste problemet nå. Jeg føler meg så dumsnill og lettlurt, jeg vil ikke ha det sånn! Men ser ingen grunn til å være sur, sint eller sjalu før jeg har noen grunn til det, og jeg sier jo i fra om det er noe. Føler bare at mange missbruker det at jeg stoler på dem.

Jeg tar det her veldig tungt... har ikke sovet de siste dagene, vært borte fra skolen i to dager og en dag borte fra jobb, men nå må jeg begynne å fungere igjen!

Hvordan skal jeg komme meg over dette her? Og på en måte som ikke gjør meg sykelig sjalu i fremtiden? Hvordan skal jeg klare å stole på noen igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at ikke alle mennesker er like. Og at det finnes mannfolk der ute som ikke er utro.

Prøv å glem xen hev hodet og finn en mann som fortjener deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...