L'anémone sylvie Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Er så glad i BHene til La Senza, men er ingen La Senza butikk i nærheten av meg. Noen som har handlet i nettbutikken? Leverer de til Norge og hva koster frakten?
Aryia Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Er jo 50 sinnsyke dollar i frakt til Norge fra lasenza.com, men bare 7,95 pund fra lasenza.co.uk, går sannsynligvis litt raskere å få varer fra sistnevnte.
Zinnia Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har handlet fra Lasenza.co.uk to ganger. Frakten ligger vel på en 40-50 kr, det står på hjemmesiden deres. Første gangen jeg bestillte fra de endte jeg opp med å betale masse toll fordi de hadde skrevet verdien på varen og frakten samlet og ikke hver for seg. Varen kostet altså under 200, men med frakten ble det over 200. Og prøvde å ta kontakt med posten, tollvesenet, men alle bare skyldte på hverandre og fikk ikke pengene igjen . Har hørt om andre som har opplevd det samme. Bestillte nettopp fra de igjen, venter på varene, men denne gangen er det under 200 med frakten så da skal det ikke bli noe problem. Så om dere skal bestille, bare send en mail til LaSenza først og be om at de merker tydelig utenpå pakken hva som er vareverdi og hva som er frakt. Da burde det være i orden. Det er også lenge siden første gang jeg bestillte, så det kan jo hende de har rettet opp den feilen allerede uten at jeg vet om det .
L'anémone sylvie Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2010 Tusen takk Da prøver jeg lasenza.co.uk. Får forsøke å holde totalsummen under 200kr så jeg er helt sikker på at jeg slipper ekstrakostnader.
Opal Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Jeg bestilte en bh som kostet rett under 200 kroner i høst, og da måtte jeg ikke betale ekstra moms, så jeg går ut i fra at frakten var holdt for seg selv. (Det hender vel at man slipper unna med høyere verdi enn 200, men jeg tror aldri det har skjedd hos meg..)
Zinnia Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Nå er jeg frustrert altså, fikk brev fra posten i dag om at sendingen fra lasenza (igjen) måtte fortolles! Noe som bare er tull fra ende til annen da totalsummen inkludert frakt er 174 kr. Og telefonen jeg må ringe er ikke åpen før mandag igjen, så jeg vet ikke hvem det er som har gjort feil. Men ganske unødvendig og irriterende er det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå