Bryllupsspira Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Info som kanskje er grei å ha for å kunne svare, vi bor i kongsberg - Hvordan finne band/live musikk til bryllupet? Hva koster det? Tenker til selve festen! - Vi ønsker å ha selve vielsen i en hage, det er min manns drøm! Hvordan kan man få lånt en stor hage? hvor finnes det i Kongsberg? Hva gjør man med stoler osv? - Jeg har utrolig lyst å bli kjørt med hest og vogn og ett par større vogner for gjestene fra vielse til lokalet. Synes dette er så koselig :D Hvordan kan jeg få ta i det? Noen som vet? har tips e.l.? Noen som vet noe om pris?
Fluffe Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 (endret) du kan jo alltids se om det er noen gårder som leies ut for sånt? både heste greiene og hagen. har vært en del i kongsberg og det må jo være noe slikt i nærheten Endret 5. januar 2010 av estella87
Bryllupsspira Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2010 Ja, det må nok gå ann.. Vet bare ikke hvor og hvem jeg skal spørre.. hvor mn hendvender seg.. har ikke bodd her så lenge.. Prøve å søke på nett og ringe rundt!
Rampolina Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Prøv å kontkate et ridesenter eller noe i nærheten. Ring kommunen ang lokaler med hager. Hiv deg inn i flere bryllupsforum og spørr og grav :o)
Bryllupsspira Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2010 Takk skal du ha skal jeg gjøre.. Finne flere forum da, synes ikke det er så lett.. men skal prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå