maipai Skrevet 6. januar 2010 #21 Skrevet 6. januar 2010 I går var det -25 her og -33 effektive. Kjente det sved godt i kroppen da jeg sto ute og venta på bussen. En bygde like utenfor byen målte -35 på det varmeste. Ekte vikingvær!
Safira Skrevet 6. januar 2010 #22 Skrevet 6. januar 2010 Kulde er noe av der verste jeg vet. Det skal ikke mye til før jeg fryser! Jeg synes det har vært kjempekaldt i Oslo de siste dagene, så kan ikke skjønne at folk ikke synes det er kaldt! Jeg bor i en relativt stor enebolig. Vi har varmepumpe som varmer vann til radiatorene (som er i alle rom), men kan jo alltids fyre i peisen i tillegg(men det gidder vi sjelden). Det er forøvrig -20 grader (ute altså).
Gjest Januar Skrevet 7. januar 2010 #23 Skrevet 7. januar 2010 Ja, jeg fryser! Varmekablene "gir opp" når det synker under - 20 ute, så det er ca fem grader kaldere i boligen enn jeg er vant med. Har ingen annen oppvarming, men vurderer sterkt å skaffe meg noe nå...
Wonders Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #25 Skrevet 7. januar 2010 måtte ringe mormor i stad, det er nærmere 40 der...hun hadde fått nytt lass med ved og var så varm og fornøyd så...
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #26 Skrevet 7. januar 2010 Enebolig. Har ikke nok ved, må kjøpe mer snart. Nå er strømmen på for fult. Strømregninga får bli som den blir, jeg hater å fryse!
Gjest Gjest_Vanja_* Skrevet 8. januar 2010 #27 Skrevet 8. januar 2010 måtte ringe mormor i stad, det er nærmere 40 der...hun hadde fått nytt lass med ved og var så varm og fornøyd så... Mormor har vel vært ute en vinterdag før hun tenker jeg om hun er Rørosing. Livet her går som normalt det, litt mer tungvint bare. Vi er vant til kulde så vi innretter oss deretter, har selv opplevd - 52 på Røros, det var i meste laget synes jeg. Men vi har da gode klær og flesteparten av oss sunt vett å da går det bra, blir varmere en dag vettu. Ha en fin dag PS vet sikkert hvem mormor er jeg, postbud som jeg er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå