Gå til innhold

Drømmehagen

Anbefalte innlegg

Gjest UtloggetMidnight
Skrevet

Hei!

Jeg vil oppfordre alle til å melde seg inn i denne gruppen på Facebook;

Gi oss Drømmehagen tilbake

Jeg er en av de foreldrene som har brukt en halvtime i Drømmehagen de siste to årene, med snuppa mi- Forferdelsen var stor hos både liten, og stor, igår når vi innså at HinkelPinkel faktisk hadde gått og lagt seg.

Gruppen har vokst til 1100 medlemmer på under et døgn. Både fordi det var mange som så hvordan de eldre barna blei oppriktig lei seg av å miste barnetv sitt, og de som har mindre barn igjen, som bruker halvtimen til å roe ned etter en stresset hverdag. For mange var dette samlingspunktet før leggetid.

Dette er det eneste programmet som har fanget de minste, og som i tillegg er rolig istedet for å gire opp.

Veldig mange fikk besøk av disse småvennene ifra Drømmehagen under juletreet også, og de passer på mange små i sengene om natten..

Dette er ikke en invitasjon til en diskusjon hvorvidt barn SKAL se tv eller ikke, da får det bli startet en egen tråd :jepp:

Og ja; for oss voksne virker dette programmet særdeles hjernedødt, og jeg har mer enn en gang hatt lyst til å skrape meg i ansiktet med noe sløvt noe når Konglene har holdt på som verst.. men Min Lille elsker det. Det er hennes avslutning, med kos på fanget, på dagen.

Gi oss Halvtimen tilbake.

MidnightChildDreamer

Utlogget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inntil drømmehagen kommer tilbake på skjermen, så er det jo en mulighet å kjøpe filmene.

Skrevet

Kjøp DVD'en, da er en ikke låst til et bestemt klokkeslett heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...