LineGourmet Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Mange sier at mandager kan være vanskelig å komme seg igjennom. Selv syns jeg tirsdager er desidert værst, spesielt i dag Hvilken dag syns du er værst og hvordan takler du det? Kom gjerne med eventuelle tips for å få tiden til å gå fortere :snø:
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Dagen i dag er litt tung ja.. LENGE til helg. Det jeg har erfart er at å jobbe faktisk gjør at tia går fortere enn om jeg leser på kg feks.
LineGourmet Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2010 Oh gosh.. ja, jeg vet det funker å jobbe.. Men jeg vil ikke
Rosalie Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Etter at jeg beynte med hjemmekontor fast på mandager, er det ingen skikkelig tråe dager lenger. For selv om jeg sitter og jobber hele mandag, føles det allikevel som om jeg har fri på en eller annen merkelig måte.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Etter at jeg beynte med hjemmekontor fast på mandager, er det ingen skikkelig tråe dager lenger. For selv om jeg sitter og jobber hele mandag, føles det allikevel som om jeg har fri på en eller annen merkelig måte. Så strukturert er ikke jeg... Tror jeg hadde sløva bort det meste av dagen hjemme, og så måtte sitte langt utover kvelden for å få gjort det jeg skulle ha gjort ila dagen..
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 I dag for jeg krangler med arbeidsgiver om lønna, vurderer faktisk å bytte jobb fordi jeg føler meg motarbeidet.
LineGourmet Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2010 (endret) Etter at jeg beynte med hjemmekontor fast på mandager, er det ingen skikkelig tråe dager lenger. For selv om jeg sitter og jobber hele mandag, føles det allikevel som om jeg har fri på en eller annen merkelig måte. Fantastisk - det er friheten og fleksibliteten det vettu Arb.giver min er helt i mot hjemmekontor - og fleksitid? Nei,det har vi ikke sett. Her det 8 - 16 sharp! Endret 5. januar 2010 av LineGourmet
Rosalie Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 man har faktisk etter arbeidsmiljøloven krav på fleksitid dersom det er mulighet for det. Fra §10-3 i Arbeidsmiljøloven: (3) Arbeidstaker har rett til fleksibel arbeidstid dersom dette kan gjennomføres uten vesentlig ulempe for virksomheten. Ikke mulighet for hjemmekontor hadde ikke vært praktisk gjennomførbart i yrket mitt, med mye brå deadlines etc.
LineGourmet Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2010 man har faktisk etter arbeidsmiljøloven krav på fleksitid dersom det er mulighet for det. Fra §10-3 i Arbeidsmiljøloven: (3) Arbeidstaker har rett til fleksibel arbeidstid dersom dette kan gjennomføres uten vesentlig ulempe for virksomheten. Ikke mulighet for hjemmekontor hadde ikke vært praktisk gjennomførbart i yrket mitt, med mye brå deadlines etc. hva slags yrke har du? Jeg jobber som selger. Hos forrige arb.giver hadde jeg både fleksitid og mulighet for hjemmekontor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå