Gjest Rettpåsak Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Hei! Skal kjøpe meg ny Iphone, men lurer på hvilket abonnement jeg skal velge? Sender rundt 100SMS i måneden og ringer kanskje rundt 50 minutter i måneden. Er særlig et fast mobilnummer som jeg ringer mye til. Surfing har jeg ingen peiling på hvor mye jeg kommer til å bruke pga har aldri hatt en smartphone før. Tenkte litt på Telenor Surfprat Medium som ser slik ut: Fast månedspris: 389 SMS: 100 Data: 500mb Ringeminutter: 0
Gjest Epleknollen Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Hei! Skal kjøpe meg ny Iphone, men lurer på hvilket abonnement jeg skal velge? Sender rundt 100SMS i måneden og ringer kanskje rundt 50 minutter i måneden. Er særlig et fast mobilnummer som jeg ringer mye til. Surfing har jeg ingen peiling på hvor mye jeg kommer til å bruke pga har aldri hatt en smartphone før. Tenkte litt på Telenor Surfprat Medium som ser slik ut: Fast månedspris: 389 SMS: 100 Data: 500mb Ringeminutter: 0 Selv hadde jeg SurfPratM første året fordi jeg surfer litt på nettet. Og du...jeg LOVER deg du kommer til å surfe/bruke gsm osv når du får deg en iPhone. På den telefonen slikt så enkelt og digg at du kommer til å elske det :-) Med normal bruk holder 500MB i bøtter og lass Da betaler du 1390 for telefonen og 389/mnd. Dvs at den TOTALT kommer på 6058,- første året. Når bindingen da er over svitsjer du vekk fra SuffPrat og over på feks FriHet (hvis ikke du fortsatt vil surfe mye da...) Den RIMELIGSTE måten å få seg drømmetelfonen på (med Telenor) er imidlertid SuperPluss Da betaler du MER for telefonen (2690) men bare 129/mnd. Dvs at den totalt kommer på 4238,- Når første år er over (og du totalt har betalt 4238) er du "fri" og kan svitsje over til abonnementet som passer deg best (f.eks FriHet eller et Djuice abb som passer deg) Gled deg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå