Dolly-Betty Skrevet 5. januar 2010 #1 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er på leting etter et program til å tegne broderier med. Har lyst til å kaste meg over gerilja broderi moten, og har lyst til å tegne noen broderier selv. Vet noen ellers om sider med kule tekster som en kan brodere, eller har tips til en nyfiken brodist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg vet at det finnes et program til mac som man kan laste ned en demo gratis. Men denne demoen innebærer at man ikke kan printe ut det man har laget uten at man betaler for programmet. Jeg husker ikke hva programmet heter. Jeg skulle gjerne likt å vite navnet på et slikt program for windows, da det er det jeg bruker mest. Noen som vet? Hittil har jeg brukt rutepapir når jeg har laget enkle mønstre, men det er veldig klønete om du vil lage større bilder med mange farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 8. januar 2010 #3 Del Skrevet 8. januar 2010 PCStitch, er et progrm som kan lastes ned, enten som demo (gratis), eller kjøpe for $79.95... Her er sida PC Stitch Har selv prøvd demoen, og likr den veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå