meangirl Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Noen som har merket forskjell i huden sin etter at de sluttet å røyke? Jeg har vært røykfri i 3 uker nå , og min ellers så urene hud er blitt mye bedre! Håper det fortsetter sånn, gjør det jo såklart mye mer gøy å slutte å røyke når man får resultater på utsiden også. Men ville bare høre om dette har skjedd flere?
Gjest Nanette Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Ja, det er klart at huden blir finere når man ikke røyker enn når man røyker. Enda finere blir den om du nå tar omega3-kapsler. Og renser morgen og kveld og bruker en god krem.
Bloodless Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Har ikke rørt røyk på 7 måneder, men huden min har ikke forbedret seg i det hele tatt. Vi får se hvordan det går når jeg kutter ned på sukkeret, kanskje det gjør susen. Ååh som jeg kommer til å savne deg, herr Cola.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Har ikke rørt røyk på 7 måneder, men huden min har ikke forbedret seg i det hele tatt. Vi får se hvordan det går når jeg kutter ned på sukkeret, kanskje det gjør susen. Ååh som jeg kommer til å savne deg, herr Cola. Herr varmtvann med sitronskive er en gankse god erstatter
Gjest Nanette Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Sunt kosthold er jo en viktig faktor når det gjelder hudens helse så ja, å kutte colaflaska er lurt.
Beauté Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Har ikke rørt røyk på 7 måneder, men huden min har ikke forbedret seg i det hele tatt. Vi får se hvordan det går når jeg kutter ned på sukkeret, kanskje det gjør susen. Ååh som jeg kommer til å savne deg, herr Cola. Det kan jo komme av så mye. Om du drikker Cola så sier vel det en del. Det er ikke bra for huden.
Bloodless Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Det kan jo komme av så mye. Om du drikker Cola så sier vel det en del. Det er ikke bra for huden. I know, men det er jo så GODT! Har ikke store problemer med huden, altså, men nok til at det er irriterende. Og cola'n skal kuttes. Snart.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Noen som har merket forskjell i huden sin etter at de sluttet å røyke? Jeg har vært røykfri i 3 uker nå , og min ellers så urene hud er blitt mye bedre! Håper det fortsetter sånn, gjør det jo såklart mye mer gøy å slutte å røyke når man får resultater på utsiden også. Men ville bare høre om dette har skjedd flere? Hurra og gratulerer med tre uker uten røyk! Jeg merket også bedre hud etter at jeg slutta. Og merka enda mer hvor tørr og spenstløs og nesten grålig huden ble da jeg sprakk på ei pakke røyk i november!! Jeg røyket ferdig pakken før jeg konkluderte med at dette var fa.. ikke verdt det, og har holdt meg unna røyk siden, det har ikke fristet engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå