Gå til innhold

Penetrering er vondt

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Frustrert_*
Skrevet

Hei! Jeg har et problem som jeg håper dere her på kvinneguiden kan hjelpe meg med...

Jeg har hatt tre forskjellige sex-partnere (2 stk var kjærester), er snart 20 år og debuterte sexuelt som 18 åring. Jeg blir veldig tent og har kommet flere ganger under oralsex og nyter forspillet fult ut, men jeg klarer ikke få meg til å synes penetrering er godt! Har hatt god kommunikasjon med de to sexpartnerene som var kjærestene mine, og de har vært veldig flinke til å gå forsiktig frem. Men alikevel, alt som har med penisen inne i meg gjør forferdelig vondt. Særlig å bli tatt bakfra er et h*****e, kjennes ut som penisen treffer noe inne i meg så jeg bare må "kaste" meg fremover.....

Penetrering i misjonær og med meg på topp går nokså greit, men alikevel ganske vondt. Dette gjør også at jeg kvier meg for å flørte med gutter, det å ha kjæreste blir et styr. Jeg er fult klar over at jeg selv bestemmer når jeg vil ha sex, men jeg har jo lyst på kjæresten min, det er bare akkurat penetreringen som ødelegger hele opplevelsen av sex...

Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være noe av det som er skrevet om i denne tråden?

Skrevet

Opplever du smerte ved at det er for trangt, at det ikke er god nok plass? Eller er det bare når han støter inn og treffe spesielle punkter langt inne at det gjør vondt? Gjør det vondt fordi du ikke er våt nok? Det er ganske vanlig at det at han treffer selv livmortappen kan gjøre forferdlig vondt. Jeg har også lest a den av og til kan ligge litt "feilplasser"/spesielt slik at det mye lettere gjør vondt, men at det i prinsippet kan korrigeres med spesiele former for fysiterapi.

Det som kanskje kan hjelpe deg er å lære å stimulere a-punktene og til g-punktet før penetrasjon. G-punktet har u sikkert hørt om og ligger noen få cm inn på fremre skjedevegg. Helt innerst rett før livmoren på fremre vegg ligger det et annet punkt som av noen kalles a-punktet og som for de fleste kvinner gir mere nytelse enng-punktet. på bakre kjedevegg bittelitt lenger inn liger et anet punkt som også av noen kalles a-punktet og av andre deep spot. Dette er som regel enda bedre enn punktet på fremre vegg. Disse punktene langt bak vil lettere gi nytelse og mere tenning enn g-punktet selv om du ikke er så tent og oppvarmet først i motsetning til g-punktet som ofte ikke vil gi noen respons uten at man allerede er varmet pp med klitoris etc. De produserer også som regel massivt med vaginal veske slik at om fuktighet er en issue så vil det ordnes av at han fingrer deg lit her før penetrasjon. Om du søker på davdi shade og deep spot å youtube så vil du få se en bra demo av hvor punktene ligger. Ved siden av produksjon av fuktighet vil det å stimulere disse punktene lede til at stimulans ved penis under penetrasjon vil gi my mere nytelse for deg fordi når punktene er aktivert gjennom god oppvarming med fingre så responderer de mye bedre av den mindre presise stimulansen fra en penis. Slik bli også hele vagina mere oppvarmet og klar for å motta en penis. Vagina utvider seg jo både i bredde og dybde under tenning så kanskje kan dete være med på å gjøre deg litt dypere og romsligere siden du blir ekstra tent. Jo mere tent du blir jo mindre smerte vil du merke. G-punktet har en spesifikt smertedempende effekt så å stimulere det først med fingre vil også være en god ide.

Det virker rimelig at det du kan få mest resultater av er å studere ytterligere hvilke stillinger som fungerer og hvorfor og så benytte disse eventuelt med justeringer i forhold til hvor langt kjæresten din kan støte inn og med hva slags vinkel. Avhengig av hvilken vinkel han støter i vil treepunktet og trykket på ulik områder av vagina variere slik at detlajerte studier av hvordan dette virker for deg og kan justeres burde kunne gi noen resultater.

Først og fremst burde du nok komme deg til en gynekolog og sspørre ham til råds eventuelt også snakke med en sexolog.

Det er en støteteknikk hvor gutten bare støter inn ca lengden av penishodet plus kanskj en cm til og så trekker seg nesten helt ut og igjen inn den samme lengden og så ut 6-9 ganger før han så støter dypt hele veien inn. Denne teknikken gir de fleste kvinner og menn MYE mere nytelse enn å bare støte helt inn og helt ut så den vil uansett være bra for sexlivet, men ponget her er at når han hovedsakelig støter så kort inn så vil du ikke oppleve så mye vondt. HVor dyt og hardt han tar det dype støtet må dere finne ut av og vil vel variere fra stilling til stilling. Denne tekniken alene burde gjøre mye. Det foressten ikke meningen at man skal gjøre akkurat dette hele tiden, man varierer gjerne på andre måter også, men det er en metode dere kan bruke mye av tiden.

Det finnes andre måter å støte på som også kan være bra. Han kan ligge nesten helt inne med pikken og ikke støte inn og ut, men jokke den opp og ned. Da blir topp og bunn av kjedens inngang stimulert sterkt og du unngår de vonde dype støtene. Søk på taoist hrusting techniques så finner du 9 slike teknikker og du kan se om noen av disse kan jelpe deg å unngå smerten

Jeg har les, og hørt om gjennom andres erfaring, at smertene ved støting på livmoren ofte ikke "trenger" å være der, men er et resultat av at kroppslige spenninger, for eksempel stress, har satt seg i kroppen. Man kan derfor redusere smertene mye ved å få løst opp speninger i regionen spesielt i selve livmoren og omrdet rundt. En god måte å gjøre dette på kan være at han ligger med penisen hel innerst sånn at den akkurat såvidt berører livmoren. Så ligger dere bare å slapper av en stund og så kan han begyne med noen ekstremt forsiktige og rolige bevegelser. Dete vil hos mange over lang tid kunne bidra til å løse opp spenninger og dermed redusere smerten. Livmoren er også refleksologisk knyttet til hjertet slik at fysisk stimulans av livmoren leder til en slags stimulans/respons i selve hjertet også. Det er en av grunnene til at slik sex hvor man bare ligger rolig med slik kontakt kan føles veldig godt bår man kommer inn i det fordi du etterhvert kanskje vil begynne å merke denne stimulansen og det kan føles veldig godt og i sjeldne tilfeller faktisk lede til en orgamse i hjertet (jeg har hatt det og jeg er mann og jeg vet om flere andre som har hatt så det er faktisk mulig). Selv om dere ike fokuserer på denne typen spenningsoppløsning vil fryktelig rolig, forsiktig og litt meditativ sex kunne fungere bra for dere. Han trenger ikke ligge med kontakt helt innerst men bare så langt inn dere føler passer dere pg så kan dere bare ligge eller sitte rolig og kanskje bevege dere bare bite litt og veeeeldig sakte eller ikke i det hele tatt. Vær oppmerksom på pusten og at den går dypt og rolig og kjenn etter mest muig hva du føler i kroppen og hvordan det føles å være nær ham. I starten kan dette føles itt tamt, men hvis dere slapper av og venter vil slik sex kunne være mye sterkere og gi sterkere orgasmer enn vanlig sex fordi avspenningen og sensitiviteten som kommer med ro og tilstedeværrelse gjør at man kommer "dypere". Det er også mulig at visse fysoterapeuter kan gjøre justeringer i forhold il livmoren, men jeg er usiker på om det er nen i norge som gjør noe slikt. I flere andre land er det en form for underlivsmassasje kalt karzai nei tsang som gjør slike korreksjoner gjennom lengre tids arbeid. Uansett vil alt du kan gjøre av avspenning og myk massasje for å løse opp spenninger i hele underlivsregionen over tid unne ha en gunstig effekt.

HVor store eniser har kjærestene dine hatt sånn ca. HVsi de har vrt unormalt store kan det være mye av forklaringen. Du kan også prøve å se om analsex rett og slett fungerer bedre. Noen kvinner få r faktisk bedre orgasmer av analsex enn vanlig sex.

Gjest womenwomen
Skrevet
Hei! Jeg har et problem som jeg håper dere her på kvinneguiden kan hjelpe meg med...

Jeg har hatt tre forskjellige sex-partnere (2 stk var kjærester), er snart 20 år og debuterte sexuelt som 18 åring. Jeg blir veldig tent og har kommet flere ganger under oralsex og nyter forspillet fult ut, men jeg klarer ikke få meg til å synes penetrering er godt! Har hatt god kommunikasjon med de to sexpartnerene som var kjærestene mine, og de har vært veldig flinke til å gå forsiktig frem. Men alikevel, alt som har med penisen inne i meg gjør forferdelig vondt. Særlig å bli tatt bakfra er et h*****e, kjennes ut som penisen treffer noe inne i meg så jeg bare må "kaste" meg fremover.....

Penetrering i misjonær og med meg på topp går nokså greit, men alikevel ganske vondt. Dette gjør også at jeg kvier meg for å flørte med gutter, det å ha kjæreste blir et styr. Jeg er fult klar over at jeg selv bestemmer når jeg vil ha sex, men jeg har jo lyst på kjæresten min, det er bare akkurat penetreringen som ødelegger hele opplevelsen av sex...

Noen som har opplevd noe lignende?

Noen kvinner har kortere skjede enn andre og livmorhals henger litt lengre ned på enkelte .

Tror dine x èr har vært for " lange " for deg . Finns mange menn med kort penis ...Kanskje det er noe for deg ? Da får du ikke sånne støt- smerter . Som du beskriver .

Hvorfor ikke søke etter en mann med KORT penis her på KG ? Du får sikkert mange svar fra overlykkelige menn - som altid har gått rundt med komplekser pga størrelsen deres . Ja nå er det bruk for dere menn med kort pikk : )

Det er slik at noen menn passer og andre ikke .Siden det er fysiske forskjeller både på kvinner og menn .Så gjelder å treffe en som er " passe " !

Ftyktelig komplisert å finne seg kjæreste - er så himmla mye å tenke på ...he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...