Beauté Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Ja da, det er sikkert flere som gjør det. Men jeg har kjøpt et splitter nytt grøsser-spill som heter Ju-on. Basert på filmen "Grudge". Har noen prøvd denne? Lurte på hva level dere har kommet på i så fall. Endret 4. januar 2010 av Beauté
Amalie_85 Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Ikke prøvd det nei. Eneste spiller vi har enn så lenge er marikart. Men gud så gøy det er
Beauté Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jeg anbefaler det om dere liker grøss. Endret 11. januar 2010 av Beauté
addict Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Kuult, kanskje jeg skal kjøpe det til sambo om det ikke er JÆVLI skummelt da? han er litt lettskremt, liker ikke se grøssere <: men han spilte Resident Evil uten problemer da, hehe. Fortell om det da! :D
Eplefe Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Ju-On er helt horribelt kjedelig og er blitt slaktet av anmeldere over hele verden - så om samboeren din liker kjedelige og liksomskumle spill så kan du godt kjøpe det til ham.
Beauté Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2010 Hei. Nei det er ikke grusomt skummelt. Om du eller han ikke liker å se grøssere så syns jeg ikke dette spillet er for dere da. Kuult, kanskje jeg skal kjøpe det til sambo om det ikke er JÆVLI skummelt da? han er litt lettskremt, liker ikke se grøssere <: men han spilte Resident Evil uten problemer da, hehe. Fortell om det da! :D
tineline Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Jeg spiller wii, men ikke slike "realistiske" spill - jeg liker RPG i Zelda-format, og da først og fremst Zelda naturligvis. Spiller Paper Mario og Det nye Mariospillet på Wii for tiden, kjæresten min spiller et vittig Simpsons-spill.
Beauté Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2010 (endret) Her er et spill som ligner men langt i fra samme grafikk etc: http://www.sonypictures.com/movies/thegrudge2/site/ Det er hun med det håret som henger ned og han lille creepy gutten. Spiller også det nye mariospillet med ungene, har mario galaxy og en haug andre spill. http://www.spill.no/bxs/5530_9196.jpg Endret 12. januar 2010 av Beauté
Kosteskaft Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Uææ, dritskummelt jo!! Og jeg som er alene hjemme...
Beauté Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 12. januar 2010 Gjett hvem som sitter med beina oppi sofaaen! Det er jo gøy da, kvepper sånn av det. Kommet til 4 verden på Wii spillet og må si det har vært så creepy at om det var mulig så hadde jeg sittet med pute foran øynene. Men det kan jeg jo ikke, må jo følge med.
tineline Skrevet 13. januar 2010 #13 Skrevet 13. januar 2010 Hvordan er Mario Galaxy? Har vurdert å kjøpe dette, men skjønner ikke om det er et 3D-Mariospill eller et slags romskipspill. Jeg liker vanlige og 3D Mariospill, men ikke skyte- og kjørespill.
Susan Sto Helit Skrevet 13. januar 2010 #14 Skrevet 13. januar 2010 Hvordan er Mario Galaxy? Har vurdert å kjøpe dette, men skjønner ikke om det er et 3D-Mariospill eller et slags romskipspill. Jeg liker vanlige og 3D Mariospill, men ikke skyte- og kjørespill. Det er et vanlig mariospill i litt 3D-aktig utseende. Veldig bra!
tineline Skrevet 13. januar 2010 #15 Skrevet 13. januar 2010 Kult! høres ut som det blir mitt neste kjøp.
Beauté Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 14. januar 2010 Mario galaxy har vi rundet, og det er utrolig bra.
Kosteskaft Skrevet 14. januar 2010 #17 Skrevet 14. januar 2010 Vi (jeg??) ønsker også mario galaxy! Det er vel ikke skummelt, hehe! Virker veldig kult med grøsser-spill og slikt, og ikke bare "barnslige" spill, men tør jo ikke!
Beauté Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 31. januar 2010 Nei så klart er ikke Mario Galaxy skummelt. Syns også det er artig med noen litt "utenom det vanlige" spill. For en gangs skyld kjøpte jeg et for meg selv, ellers er alle de andre beregnet på barn egentlig. Vi (jeg??) ønsker også mario galaxy! Det er vel ikke skummelt, hehe! Virker veldig kult med grøsser-spill og slikt, og ikke bare "barnslige" spill, men tør jo ikke!
Gjest Gjest_Robotkalle_* Skrevet 31. januar 2010 #19 Skrevet 31. januar 2010 Wii er for pysete drittunger. Bare sånne barnslige spill som Umbrella Chronicles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå