Ragg Skrevet 29. november 2012 #41 Skrevet 29. november 2012 Ja det var det hun het! Skal beg hos henne igjen på nyåret
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2013 #42 Skrevet 18. januar 2013 Hei, Jeg sender dere en link til de psykologene som har driftavtale i Hordaland. http://www.helse-ves...sykologi-H.aspx elles så må jeg si som nevnt over, at hos de pykologene som har driftsavtale kan det vere lang ventetid. Jeg må også nevne at hos institutt for psykologisk rådgivnin; http://www.ipr.no/ er det kort ventetid, og mange flinke psykologer. Priser er 850,- for 45 min. Det er 5 psykolog spesialister der, men det viktigste er kjemi mellom pasient og behandler.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #43 Skrevet 17. mars 2013 Svein Tjelta ved Bergen psykoterapisenter Har hørt at han er veldig varm, empatisk og forståelsesfull. Enig! Anonym poster: 8a532450a3932b67734d8ae894d879e7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #44 Skrevet 17. mars 2013 . Anonym poster: ad002dbc918439cdd2244766245a3ece
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #45 Skrevet 17. mars 2013 Dersom du står i kø kan du ringe koordinatoren for de privatpraktiserende og høre om ventetiden, han holder til på Øyane DPS. Må ringe litt før du får tak i han, men han har i det minste noe oversikt. Hei, Jeg sender dere en link til de psykologene som har driftavtale i Hordaland. http://www.helse-ves...sykologi-H.aspx elles så må jeg si som nevnt over, at hos de pykologene som har driftsavtale kan det vere lang ventetid. Jeg må også nevne at hos institutt for psykologisk rådgivnin; http://www.ipr.no/ er det kort ventetid, og mange flinke psykologer. Priser er 850,- for 45 min. Det er 5 psykolog spesialister der, men det viktigste er kjemi mellom pasient og behandler. Anonym poster: ad002dbc918439cdd2244766245a3ece
Cherish Skrevet 17. mars 2013 #46 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Jeg har meget dårlig erfaring med Psykologkontoret i sentrum, også! Ser at det er mange som nevner de, men ingen som skriver hvorfor. Vel, for det første, så følte jeg meg overhodet ikke tatt på alvor. Alt jeg sa ble bagatellisert og avfeid. Syns rett og slett han ene av de var direkte frekk! I tillegg ble jeg bedt om å bli med på et såkalt LP-kurs. Kostet ca. 10 000, og som student hadde jeg ikke penger til det (ei heller interesse for det), og da fikk jeg beskjed om å gå å spørre foreldrene mine etter pengene siden de hadde gode jobber og sikkert hadde penger! Ble litt sjokkert. Eneste tilbudet de hadde, var gruppeterapi. Under tvil, godtok jeg dette, men ga klart beskjed om at jeg ikke ønsket å utlevere meg foran en gjeng med ukjente. Hva skjer? Joda, midt under gruppeterapien peker han ut meg, og ber meg om å fortelle alt meg og han har snakket om på tomannshånd, og når jeg ikke vil, får jeg en reprimande om at jeg må slutte å "skamme meg" over problemene mine og at jeg ikke kom til å bli bedre før jeg hadde fortalt min store "hemmelighet" til resten av gruppen. Kan legge til at jeg var den eneste han sa dette til, alle de andre fikk være i fred (til en viss grad). Jeg fikk skikkelig angst av hele greien, og gruet meg til hver gang. Prøvde å si at jeg ikke ville gå der mer, men da fikk jeg sånn kjeft at jeg ikke turde annet å møte opp. Faktisk, så ble jeg verre av å gå der! Nå går jeg til en på Nesttun som er kjempe flink og som virkelig har funnet ut hva som "feiler" meg og som hjelper meg enormt. Blir kvalm av å tenke på hvor lite på alvor jeg ble tatt hos Psykologkontoret, selv etter å ha fortalt alt jeg har vært gjennom. Endret 17. mars 2013 av Cherish
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #47 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har gått hos en av de før. De er veldig rett på sak og slettes ikke for hvem som helst. jeg fikk litt hjelp, men synes ikke han alltid var like heldig med framgangsmåten. Jeg sluttet etter relativt kort tid. Jeg har meget dårlig erfaring med Psykologkontoret i sentrum, også! Ser at det er mange som nevner de, men ingen som skriver hvorfor. Vel, for det første, så følte jeg meg overhodet ikke tatt på alvor. Alt jeg sa ble bagatellisert og avfeid. Syns rett og slett han ene av de var direkte frekk! I tillegg ble jeg bedt om å bli med på et såkalt LP-kurs. Kostet ca. 10 000, og som student hadde jeg ikke penger til det (ei heller interesse for det), og da fikk jeg beskjed om å gå å spørre foreldrene mine etter pengene siden de hadde gode jobber og sikkert hadde penger! Ble litt sjokkert. Eneste tilbudet de hadde, var gruppeterapi. Under tvil, godtok jeg dette, men ga klart beskjed om at jeg ikke ønsket å utlevere meg foran en gjeng med ukjente. Hva skjer? Joda, midt under gruppeterapien peker han ut meg, og ber meg om å fortelle alt meg og han har snakket om på tomannshånd, og når jeg ikke vil, får jeg en reprimande om at jeg må slutte å "skamme meg" over problemene mine og at jeg ikke kom til å bli bedre før jeg hadde fortalt min store "hemmelighet" til resten av gruppen. Kan legge til at jeg var den eneste han sa dette til, alle de andre fikk være i fred (til en viss grad). Jeg fikk skikkelig angst av hele greien, og gruet meg til hver gang. Prøvde å si at jeg ikke ville gå der mer, men da fikk jeg sånn kjeft at jeg ikke turde annet å møte opp. Faktisk, så ble jeg verre av å gå der! Nå går jeg til en på Nesttun som er kjempe flink og som virkelig har funnet ut hva som "feiler" meg og som hjelper meg enormt. Blir kvalm av å tenke på hvor lite på alvor jeg ble tatt hos Psykologkontoret, selv etter å ha fortalt alt jeg har vært gjennom. Anonym poster: 8a532450a3932b67734d8ae894d879e7
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #48 Skrevet 25. februar 2014 har selv gått der, føler det nesten er litt sekt-aktig med det LP-greiene Anonymous poster hash: fcdaa...a04
SF81 Skrevet 7. oktober 2014 #49 Skrevet 7. oktober 2014 Eg har og gått der.... Ikkje å anbefale. Hadde aleinetima og han avslutta timen etter ca. 20 minutter fleire gongar enda eg betalte fullt.. I tillegg syns eg det LP opplegget deiras var veldig sært. Skulle trampe i golvet for å stoppe negative tankar... Følte meg generelt lite ivaretatt hos det som skal vere erfarne psykologar... Valgte å skrive mail til han eine og fortalte kva eg syns om opplegget og så slutta eg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå