Nora O Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 jeg trenger en ny treningsthigts, alle jeg har sett på koster fra 500 og oppover noen som har prøvd billigere og som likevell er bra? eller er de ''dyreste'' best? noen merker som dere vil anbefale? viste foresten ikke om jeg skulle poste denne her eller på treningsforumet, vis den er feil er det bare å flytte dn
Aurela Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har en fra HM, som er litt stiv i stoffet, men helt ok. Kjøpte nylig en Nike, eller var det Adidas, som var på tilbud til 300 kroner og den er mye mykerer i stoffet. Tror kanskje neste thigst også blir av en bedre kvalitet, men om lommeboken ikke er helt enig så ender jeg nok opp med en ny fra HM.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 jeg synest Craft sine tightser er kjempe gode!
Ms Looselips Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har kun prøvd disse merkene på sportsbutikkene, er superfornøyd.. Og nå er det jo januarsalg? Kanskje du finner noe bra? Jeg skal iallefall ut å titte litt, trenger en ekstra selv hehe..
Timian Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Ser for meg at denne typen treningstøy kanskje ikke er typiske salgsvarer i januar... Det er jo nå alle nyttårsforsettene skal settes ut i livet! Jeg ville valgt en bukse av god kvalitet, helst fra en sportsforretning! Har et par gode bukser selv, og de har jeg hatt i flere år! (Ikke at jeg har trent meg i hjel de siste par årene, men...) De er uansett ikke så fryktelig dyre! Det blir dyrere å kjøpe mange dårlige bukser!
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Her er f.eks. en fra Nike til 299,- så du kan få merkevarer til den prisen også, du må bare lete litt. Om du mottar nyhetsbrev fra Ellos og LaRedoute har de også merkevarer, som du innimellom får 40 % rabatt på. Da bør det være mulig å finne en billigere tights.
mariab Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Litt gammel tråd, men jeg kjøpte tights fra H&M for en stund siden, og den var grusom! Fikk støt hver gang jeg gikk på tredemøllen :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå