Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om en neglelakk som styrker neglene, eller en krem eller vitamniner eller et eller annet?

neglene mine fliser seg, opp brekker, skaller av, har aldri sett så stygge negler som mine. takknemlig for alle tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for svar:) kan den kjøpes i butikk og, eller bare over nett?

Skrevet

Trind. og acetonfri neglelakkfjerner!!!!

Skrevet
Trind. og acetonfri neglelakkfjerner!!!!

Jeg jobber i parfymeri og må slenge meg på denne. Trind sine neglelakker er helt geniale. Du kan få helt blank, lys rosa/skimrende hvit eller i forskjellige røde nyanser som en helt vanlig neglelakk. Det er også viktig å ha acetonfri neglelakkfjerner da aceton tørker ut og sliter mye på neglene dine. Det er også viktig at du er flink til å ta neglelakken av og på hver dag i en to ukers periode, og så lar neglene få en hvilepause etter dette.

Pass også på å smøre hendene dine med fuktighetskrem og en neglebalsam til neglebåndene. Jeg anbefaler deg LÓccitane håndkrem eller Elizabeth Arden eight hours håndkrem. Trind har neglebåndsbalsam, ellers er en fra chanel utrolig fin.

Lykke til :)

Skrevet

Micro Cell sin negleforsterker er helt fantastisk. Jeg hadde svake negler før som fliset seg hele tiden, fikk aldri til å lage meg en ekte fransk manikyr. Nå idag, har jeg lange, sterke negler, som jeg må file ned fordi de vokser så! :gjeiper: Itillegg har de andre kjempe gode produkter i samme merke for negler.

Skrevet
takk for svar:) kan den kjøpes i butikk og, eller bare over nett?

Det kan helt sikkert kjøpes i hudpleiesalong, men det må du ikke gjøre.

Nailtiques kan du kjøpe på eBay og LookFantastic. Her har jeg laget en oversikt over hvilken formula som passer til ulike negletilstander.

Skrevet

tusen takk for hjelpen :)

Gjest Gjest_advarsel
Skrevet

Husk at man bør være obs på produkter som inneholder formaldehyd, da det er allergiframkallende hos mange og kan gjøre at neglene løsner.

Jeg skrev mer om dette for noen minutter siden i en lignende tråd om råd for svake negler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...