Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en balsam som først og fremst tilfører fukt, jeg kurer med Fudge Dynamite to ganger i uken, så proteintilførselen får jeg derfra.

Noen som har en veldig god fuktighetsgivende balsam å tipse meg om? Er fristet av de store (750 ml) flaskene med TiGI balsam de har på Blivakker.no til 149 kr, har sett meg ut den som heter Moisture Maniac. Er denne god? Er det bedre alternativer til like rimelig pris på markedet? Isåfall, hva og hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeppjepp, de flaskene koster ikke stort mer på feelunique.com. Selv bruker jeg TIGI Dumb Blonde for fuktighet, synes den serien er helt perfekt! Balsamen føles nesten som en hårkur. :fnise:

Skrevet
Jeppjepp, de flaskene koster ikke stort mer på feelunique.com. Selv bruker jeg TIGI Dumb Blonde for fuktighet, synes den serien er helt perfekt! Balsamen føles nesten som en hårkur. :fnise:

Men Feelunique sender vel ikke giga-flaskene til Norge? Synes å huske at jeg prøvde å bestille en slik, men fikk beskjed om at p.g.a vekten, kunne de ikke sende denne til Norge.

Skrevet
Men Feelunique sender vel ikke giga-flaskene til Norge? Synes å huske at jeg prøvde å bestille en slik, men fikk beskjed om at p.g.a vekten, kunne de ikke sende denne til Norge.

Kan det ha vært et av de duo settene? Med to store flasker.

Om ikke feelunique går med på det, har strawberrynet. Og de sender de store flaskene, 0 problem.

Skrevet

Tror de har begynt med det nå. Blir nok ikke stort dyrere å bestille de flaskene til sånn 70 kr uansett, men er ganske sikker på at de sender de store nå. :D

Skrevet

Tilbake til spørsmålet i hovedinnlegget- jeg er veldig fornøyd med Torture Tonic balsam fra Fudge (gir mye fukt og pleie), og venter på å få Smooth Shot i posten. Når det gjelder Redken All Soft har jeg bare erfaring med kuren (Heavy Cream), den er veldig god. TiGi har ikke et veldig godt rykte, sjekket opp Moisture Maniac på MAU for deg, og den har fått temmelig dårlige anmeldelser fra flertallet av brukerene. Matrix Biolages fuktighetsgivende linje skal være veldig bra.

Jeg vil anbefale å bruke enten produkter fra Fudge, som jeg vet er et kvalitetsmerke og har gode erfaringer med selv, eller å bruke All Soft Heavy Cream som balsam et par ganger i uken.

Gjest dalieo
Skrevet

Moisture Maniac gjorde ikke noe for håret mitt.. hadde kun balsamen da, mye mulig det hadde blitt bedre om jeg hadde kombinert med shampooen også :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg brukar Paul Mitchells The Detangler på mitt nyfarga, tørre hår. Den er veldig rik og fuktgjevande. Fås på lookfantastic.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...