Gjest Ikke innlogget nå Skrevet 28. august 2003 #1 Skrevet 28. august 2003 En venninne ringte og fortalte at hun hadde truffet en mann ute på byen, som snakket stygt om meg. Da jeg spurte hvem det var og hva han sa, husket hun ikke hva han heter og pratet det bort. Da ble jeg irritert på venninnen min men jeg sa ikke noe. Menhvorfor si det hvis man bare kan fortelle at noen prater bak ryggen din? Jeg begynner å lure. Sier hun det for å plage meg?
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2003 #2 Skrevet 28. august 2003 Jeg har også en venninne som er litt sånn... Hun kan sitte å legge ut om at noen har sagt det og det, om den og den personen...Når jeg spør hvem denne noen er, så "husker" hun det aldri... Da bruker jeg å spørre henne om hun er bedre venn med "noen" enn meg siden hun ikke avslører identiteten. Enten det, eller så ber jeg henne la være å sladre hvis hun ikke kan avsløre opphavspersonen til utsagnet.. Da spytter hun som regel ut... 8) Clea
Mamyblue Skrevet 29. august 2003 #3 Skrevet 29. august 2003 Unnskyld meg men... Hun ringte for å fortelle deg dette, men husket ikke hvem som hadde sagt det? Hva var poenget da? Lurer på om ikke dette bare er noe hun har funnet på, uvisst av hvilken grunn. Hun burde jo huske hvem dette var i og med han snakket stygt om hennes venninne og når hun da velger å fortelle deg dette bør hun ha såpasss insikt at hun burde forvente å få spørsmål om vedkommende som sa dette. (forferdelig lang setning puh ) Jeg synes du bør ta dette opp med din venninne og forklare at dersom hun forteller deg slike ting må hun også kunne stå for det og fortelle hele sannheten - ellers kan hun la være all together. Mamyblue
Gjest care Skrevet 29. august 2003 #4 Skrevet 29. august 2003 Unnskyld meg men... Hun ringte for å fortelle deg dette, men husket ikke hvem som hadde sagt det? Hva var poenget da? Lurer på om ikke dette bare er noe hun har funnet på, uvisst av hvilken grunn. Hun burde jo huske hvem dette var i og med han snakket stygt om hennes venninne og når hun da velger å fortelle deg dette bør hun ha såpasss insikt at hun burde forvente å få spørsmål om vedkommende som sa dette. (forferdelig lang setning puh ) Jeg synes du bør ta dette opp med din venninne og forklare at dersom hun forteller deg slike ting må hun også kunne stå for det og fortelle hele sannheten - ellers kan hun la være all together. Mamyblue Helt enig. Jeg tror dette er en jente som vil bryte deg ned. Hun er sikkert sjalu på deg. Snakke med henne.
Sussi Skrevet 29. august 2003 #5 Skrevet 29. august 2003 Har en denne samtalen funnet sted så er det klart at hun husker hvem hun snakket med, høres rart ut at hun ikke var så nøye å få det med seg siden han snakket stygt om venninnen sin.....
Jinx Skrevet 29. august 2003 #6 Skrevet 29. august 2003 Sier hun det for å plage meg? Det virker sånn ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå