Gå til innhold

HVILKEN bil bør jeg kjøpe?

Lizz84

Anbefalte innlegg

Min kjære lille søte polo er død! Beskjeden fra verkstedet var at den minst kostet 40 000,- å reparere den, og siden den er 10 år gammel er det rett og slett ikke noe mer penger å legge i bilen som jeg er så glad i... Derfor, jeg må ta opp lån (ca. 200 000,-), hva er det beste jeg kan få i den prisklassen?

Jeg har tenkt på en ny polo, siden jeg er så fornøyd med den andre! Ellers er jo drømmen en litt større bil, som for eksempel Honda CRV, men dette er en ALT for dyr bil for meg nå...

Noen forslag?

Hvis du liker VAG-produktene kan du jo søke opp Volkswagen/Audi, max. kr. 200.000,-

Selv kjører jeg en Audi A4 Avant 2003-mod. med automatkasse og 2-liters motor (130 hk), er veldig fornøyd med denne. Den er snill på drivstoffet og særlig på langkjøring.

Hva trenger du bilen til? Hvis du spiller kontrabass i Finnmark bør du gjerne ha en stor kassebil med 4wd, hvis du kun skal frakte deg selv og veskehunden til nærmeste lattesession innenfor kommunegrensen i Oslo kan en Toyota IQ eller Smart være tilstrekkelig.

Denne må jeg si jeg lo godt av ja.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjære lille søte polo er død! Beskjeden fra verkstedet var at den minst kostet 40 000,- å reparere den, og siden den er 10 år gammel er det rett og slett ikke noe mer penger å legge i bilen som jeg er så glad i... Derfor, jeg må ta opp lån (ca. 200 000,-), hva er det beste jeg kan få i den prisklassen?

Jeg har tenkt på en ny polo, siden jeg er så fornøyd med den andre! Ellers er jo drømmen en litt større bil, som for eksempel Honda CRV, men dette er en ALT for dyr bil for meg nå...

Noen forslag?

Du bør prøve den nye Poloen! Den er mye bedre enn den forrige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på NAF sine tester om hvor ofte bruktbiler av forskjellig årgang har registrerte feil på verkstedene. (Viser antall feil.)

Toyota og Mazda gjør det veldig bra i år etter år med de mest solgte modellene, og Toyota var i alle fall tidligere velkjent for å ha en solid kvalitet i bland drosjeeiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...