Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Mannen har nermest bygget verden, i hvertfall før. Mannen var lenge den som hadde det siste ord, den som styrte og den som har laget lovene. Men av likevel så går damer med klær
Gjest Bianca26 Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Mannen har nermest bygget verden, i hvertfall før. Mannen var lenge den som hadde det siste ord, den som styrte og den som har laget lovene. Men av likevel så går damer med klær Grunnen til at vi går med klær er sikkert som følge av sjalu og eiesyke menn sopm ikke ville vise fram dama si til andre
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Grunnen til at vi går med klær er sikkert som følge av sjalu og eiesyke menn sopm ikke ville vise fram dama si til andre Ja, det er vel det og dt er synd. Hadde jeg hatt dame (du ble vel ikke overrasket nå?) så hadde jeg ikke hatt noe i mot at hun viste seg frem eller at andre så henne naken. Det hadde bare gjort meg stolt.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Grunnen til at vi går med klær er sikkert som følge av sjalu og eiesyke menn sopm ikke ville vise fram dama si til andre Nettopp! Jeg hater sånne Frigjør dere kvinner, gå nakne!
Gjest Bianca26 Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Ja, det er vel det og dt er synd. Hadde jeg hatt dame (du ble vel ikke overrasket nå?) så hadde jeg ikke hatt noe i mot at hun viste seg frem eller at andre så henne naken. Det hadde bare gjort meg stolt. Bra innstilling, bare så synd at det fins så mange usikre og sjalu mennesker i verden. Men er fint at vi får ha klær på her i norge da en vinters dag. Det er litt kaldt hehe
Chiyo Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Har mannen bygget værden du lissom! Det var skikkelig sexist å si! Uten kvinner er det ikke mennesker i det heletatt. Uten kvinner hadde de mennene som var igjen død fordi de ikke hadde greid seg sjæl. Visst kvinner skal gå naken skal mennene óg, men for Guds skyld behold buksa på mann... for du har ingenting jeg vil se.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Har mannen bygget værden du lissom! Det var skikkelig sexist å si! Uten kvinner er det ikke mennesker i det heletatt. Uten kvinner hadde de mennene som var igjen død fordi de ikke hadde greid seg sjæl. Visst kvinner skal gå naken skal mennene óg, men for Guds skyld behold buksa på mann... for du har ingenting jeg vil se. for du har ingenting jeg vil se. Men det har du. Fire ting.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 fire? Ja. Tissen, rumpa, og puppene, som det er to av. Men selvsagt de tingen er jo verdiløse å se om man ikke ser ansiktet også. Så det blir jo 5. Eller, nei, jeg vil se alt. Alt på en dame er verdt å se uten om innvollene og det for slike ting er jeg ikke helt inni.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. januar 2010 #12 Skrevet 4. januar 2010 Ja. Tissen, rumpa, og puppene, som det er to av. Men selvsagt de tingen er jo verdiløse å se om man ikke ser ansiktet også. Så det blir jo 5. Eller, nei, jeg vil se alt. Alt på en dame er verdt å se uten om innvollene og det for slike ting er jeg ikke helt inni. Du glemmer å nevne resten av kvinnekroppen. Den er mer enn de fem tingene der..
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #13 Skrevet 4. januar 2010 fire? Pupp? Pupp? Mus? Og rumpe? Er mine gjett i hvert fall
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #14 Skrevet 4. januar 2010 Pupp? Pupp? Mus? Og rumpe? Er mine gjett i hvert fall Nå er jeg ikke helt sikker på om jeg leser riktig. Men skriver du norsk der? Engelsk er det ikke og jeg kan bare engelsk og norsk. Det er ikke tysk du skriver der? Jeg kan ikke tysk, men vet at det er litt ligt norsk. Dansk også.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #15 Skrevet 4. januar 2010 Nå er jeg ikke helt sikker på om jeg leser riktig. Men skriver du norsk der? Engelsk er det ikke og jeg kan bare engelsk og norsk. Det er ikke tysk du skriver der? Jeg kan ikke tysk, men vet at det er litt ligt norsk. Dansk også. Ah, nå forstod jeg jo. Det var dine gjett, ja. Trodde du var Bianca så skjønte ko ikke no.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. januar 2010 #16 Skrevet 4. januar 2010 Ah, nå forstod jeg jo. Det var dine gjett, ja. Trodde du var Bianca så skjønte ko ikke no. Hæ meg????
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 Hæ meg???? Ække du Bianca da? Nå begynner vi jo å bli så kjent så, så jeg trodde det var greit å omtale deg med fornavn, miss 26.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. januar 2010 #18 Skrevet 4. januar 2010 Ække du Bianca da? Nå begynner vi jo å bli så kjent så, så jeg trodde det var greit å omtale deg med fornavn, miss 26. Men jeg forsto det sånn at du trodde det var jeg som skrev noe en annen hadde skrevet.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #19 Skrevet 4. januar 2010 Men jeg forsto det sånn at du trodde det var jeg som skrev noe en annen hadde skrevet. På en måte, ja, men, Nei Jeg trodde gjesten var deg. Ikke at du skrev som gjest akkurat, men bare så navnet ditt i sitatet (som gjest skrev) og trodde du skrev det.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. januar 2010 #20 Skrevet 4. januar 2010 På en måte, ja, men, Nei Jeg trodde gjesten var deg. Ikke at du skrev som gjest akkurat, men bare så navnet ditt i sitatet (som gjest skrev) og trodde du skrev det. Jeg skriver aldri som gjest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå