Mrs. K Skrevet 28. august 2003 #1 Skrevet 28. august 2003 Hvilken side på gråpapiret skal vende ut? Den blanke eller den matte? Barna har fått gråpapir med hjem fra skolen til bøkene. Kveldens store diskussionsemne her i huset er hvilken side som skal vende ut, hehe! Hilsen Trille
Gjest Lea Skrevet 28. august 2003 #3 Skrevet 28. august 2003 Jeg synes også at den matte siden skal ut. Altså, den siden som vender ut på rullen, skal også ut når papiret brukes til innpakking eller til bøker.
asterix Skrevet 28. august 2003 #4 Skrevet 28. august 2003 Det er da helt valgfritt. Vi pleier bruke gråpapir på bøkene og liker best å ha den matte siden ut fordi den er best å tegne på.
MarianneE Skrevet 29. august 2003 #5 Skrevet 29. august 2003 Det er da helt valgfritt. Vi pleier bruke gråpapir på bøkene og liker best å ha den matte siden ut fordi den er best å tegne på. Enig i det der, ja......
Labella Skrevet 29. august 2003 #6 Skrevet 29. august 2003 Er visst kjerringa mot strømmen, jeg da, for jeg pleier alltid å bruke den blanke siden ut når jeg bruker gråpapir til bøker eller innpakning.
Gjest Virvel Skrevet 29. august 2003 #7 Skrevet 29. august 2003 Den matte siden ut! Fordi (som andre har nevnt) den er bedre å skrive/tegne på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå